Inlägg från: Malin 79 |Visa alla inlägg
  • Malin 79

vi med många barn del 9

Oh vad skönt att han e så mycke bättre;) inte lätt då man e liten.

Har fler sd nu ont långt ner o min ena ljumske bränns som f-n

• Malin 79

08:26 imorse kom äntligen vår lilla Tove ;) hann precis in

• Malin 79

Tack alla ;)
    Ja de va ju de men va ändå osäker in i de sista hann precis lägga mig i sängen så föddes hon ;)

De där med tystheten är lite svårt tycker jag, endera hittar de på rackartyg eller lyckas man störa dom då de e inne i nån lek och inte kam de fortsätta leka om man stört dom.

Nu ska vi göra oss klara att åka hem :)

• Malin 79

Tack igen för alla gratulationer =) allt e bara bra här med lilla Tove =) mindre bra att syskonen är förkylda och jag har hosta =( och Tove får ju ersättning så lite på spänn är man ju men vi hoppas hon klarar sig,,

bild finns på bloggen,
    sevenkids.bloggplatsen.se

mirkamu
    tro de e minst två månader när man inte har ägglossning, dock är de ju olika när de inträffar,,

• Malin 79

Zezzan grattis ;) härligt att allt gick gått så bra ;)
    Skojigt med en tös ;) vi fick ju vår första tös som nr 4 o nu andra tösen som nr 8 ;)
    Hoppas allt fortsätter gå bra ;)

• Malin 79

Välkommen alla nya,
    4 små älskingar otäckt tur de gick rätt bra ändå,hoppas foten blir bra snart,

Här rullar de på, lite små jobbigt av o till ;( alla tok förkylda o de minsta gnällig som bara den, bara lilla Tove som e pigg som tur e, och sen hormoner som spela spratt på en :( men de går nog över snart hoppas jag

• Malin 79
    7småtroll skrev 2011-03-28 18:07:14 följande:
    Idag har jag varit på rutin-ul och fick se ett litet pyre som använde min urinblåsa som fotboll.

Här talar man inte om könet på bebisen men gubben min tyckte han såg ngt och jag har en känsla av vad barnet har för kön och det stämde med vad gubben sa...så bm frågade om vi ville veta. Hon kikade efter men tyckte det var svårt och se. Men så till slut så kom hon fram till samma sak som gubben...inte till 100% säkerhet men ganska säker. Vad tror då alla...jo att det är en liten kille. :D

Kommer det ut en tös i augusti, ja då kommer jag nog få ett hysteriskt skrattanfall på förlossningen.
    oh redan =) tyckte jag nyss läste att du plussat,, vad härligt att du kommit en bit,,
    fasen vad tiden går fort,,

ja ang tiden,, på söndag blir vår lilla Tove redan 3 veckor,, snacka om att tiden går fort,,
    hon är så snäll så,, svoer mest hela tiden =) dock vaken för lite mys på kvälls sidan då syskonen lagt sig =)
  • Malin 79

en liten fråga tjejer,, nu har de ju minnet att göra igen =)
    funderar på de här med avslaget,, i söndags var de 2 veckor sedan vi fick Tove, och  jag har nu så gott som inget avslag alls,, har för mig att jag blött betydligt längre med de andra,, hur länge har ni blött

• Malin 79

Bumblebina
    Oki tack inget konstigt då ;)
    Får se hur länge jag har den flytningen då

Svar på tråden vi med många barn del 9