vi med många barn del 9
Oh vad skönt att han e så mycke bättre;) inte lätt då man e liten.
Har fler sd nu ont långt ner o min ena ljumske bränns som f-n
Oh vad skönt att han e så mycke bättre;) inte lätt då man e liten.
Har fler sd nu ont långt ner o min ena ljumske bränns som f-n
08:26 imorse kom äntligen vår lilla Tove ;) hann precis in
Tack alla ;)
Ja de va ju de men va ändå osäker in i de sista hann precis lägga mig i sängen så föddes hon ;)
De där med tystheten är lite svårt tycker jag, endera hittar de på rackartyg eller lyckas man störa dom då de e inne i nån lek och inte kam de fortsätta leka om man stört dom.
Nu ska vi göra oss klara att åka hem :)
Tack igen för alla gratulationer =) allt e bara bra här med lilla Tove =) mindre bra att syskonen är förkylda och jag har hosta =( och Tove får ju ersättning så lite på spänn är man ju men vi hoppas hon klarar sig,,
bild finns på bloggen,
sevenkids.bloggplatsen.se
mirkamu
tro de e minst två månader när man inte har ägglossning, dock är de ju olika när de inträffar,,
Zezzan grattis ;) härligt att allt gick gått så bra ;)
Skojigt med en tös ;) vi fick ju vår första tös som nr 4 o nu andra tösen som nr 8 ;)
Hoppas allt fortsätter gå bra ;)
Välkommen alla nya,
4 små älskingar otäckt tur de gick rätt bra ändå,hoppas foten blir bra snart,
Här rullar de på, lite små jobbigt av o till ;( alla tok förkylda o de minsta gnällig som bara den, bara lilla Tove som e pigg som tur e, och sen hormoner som spela spratt på en :( men de går nog över snart hoppas jag
en liten fråga tjejer,, nu har de ju minnet att göra igen =)
funderar på de här med avslaget,, i söndags var de 2 veckor sedan vi fick Tove, och jag har nu så gott som inget avslag alls,, har för mig att jag blött betydligt längre med de andra,, hur länge har ni blött
Bumblebina
Oki tack inget konstigt då ;)
Får se hur länge jag har den flytningen då