Inlägg från: elinaehn |Visa alla inlägg
  • elinaehn

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

TomMon Grattis till både första o andra resan, vilken spännande tid ni lever i!!

• elinaehn

Här är lyckan stor! Har bestämt mig för att vi ska till thailand i vinter igen, bokat resa Nu återstår hur jag på ett skoj sätt ska berätta det för dottern (åtta år) och när! ska suga lite på den men sen! Nån här i tråden som berättat för sina barn på nåt skoj sätt?

• elinaehn

Vilka kul idéer, tack! Vi åker till fritidsresors merlin i februari. Så utflyktstios från Phuket efterfrågas! Hur är de stora köpcentrerna? Prisnivå i dem? Luftkonditionerat?

• elinaehn
    TomMon skrev 2012-07-30 13:23:27 följande:
    Tack ska ni ha! Ja, det är ett syskonpar på 4 och 3 år! De är underbara och resan gick bra, peppar peppar! Nu är det mycket att ordna med Skatteverket, tingsrätten, Migrationsverket och läkarundersökning, puh! Men för det mesta myser vi och har kul tillsammans! Jag och mannen stannar hemma till och med februari så det känns underbart!!

låter som att ni har en fin tid att landa tillsammans. Vi känner itne varann och ändå blir jag så glad för er skull, det låter jättehärligt. Önskar er allt gott!
Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)