Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Tommom vilket köpcentrer i Phuket är att föredra? Minns du vad converse brukar kosta? Vill ha!!
Tommom vilket köpcentrer i Phuket är att föredra? Minns du vad converse brukar kosta? Vill ha!!
Åh det låter toppen. Drömmer om väska med skor...
TomMon jag undrar om ni inte också kommer gå upp mycket tidigare, o hålla högre tempo på dagarna? O uppskatta lugnet ihop när barnen sover så ni får vila ihop o tänka om dagen o planera morgondagen? Spela kort o mys av tid o ro, mycket mer än så behövs kanske inte? Reser själv med min tös. Nu är hon åtta men jag brukar inte ha så många timmar själv om kvällarna för jag är trött o nöjd o sover gott en stund efter dottern. Hm ibland samtidigt
Ånej! Tycker så synd om er. Håller tummar för att dottern snabbt blir frisk nu. Det här var verkligen tufft. Tänker på er.
Börjar kika på väderrapporterna i phuket inför vår resa och myser!
hörrni vad är viktigt att komma ihåg vid resa att packa? smarta grejer? jag har läst packtrådar o rest ett par år men är kanske FÖR avslappnad nu inför packandet...
Conamore kanske ta med nån bra eltejp eller nåt?
Jag brukar ha med ett par remmar att knyta ihop sängen med om det är två enkelsäbgar som gjorts till dubbelsäng, om jag ska ha barn i sängen. Så de inte glider isär.
Nu är jag asrädd att vi ska få influensa o inte komma iväg. Längtar så!!
Skulle vilja skriva ut kartor över Phuket från nätet för att få grepp om avstånd. Någon som har tips, kan jag hitta det på nätet?
Ja!!! Såklart. Tack!!
Nån som vet hur vädret är i Phuket nu?