Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
The75: förlåt men jag letar sommarresa, bara varit i thai på vintern förut. Var åker ni i maj? Har du eller någon annan tips? Eg vill jag till Phuket igen...
The75: förlåt men jag letar sommarresa, bara varit i thai på vintern förut. Var åker ni i maj? Har du eller någon annan tips? Eg vill jag till Phuket igen...
The75 tack! Vet du var ni ska bo?
Också tveksam till chada o gillade Merlin.
Erfarenheter av kamala beach önskas! Hur är det att flyga med ving? Har man varsin tv i stolen?
Åh tack!
Pojkmamma: jag skulle inte ta med barnen på tsunamimuseet... Min dotter fick många tankar av att bara åka förbi ödetomter...
Vi har alltid handsprit. O enda gången vi blivit lite dåliga är då vi åt pizza på hotellet. Gatustånd o matmarknader har funkat fint
En fråga... Vi har bara rest till thailand vintertid förut. Då har jag kunnat ställa väskorna i vinterkyla ett par dygn när vi kommit hem för att ta död på eventuella medresenärer... Hur gör man när man reser på sommaren? Hur gör ni, har ni kläderna packade i väskan som är stängd hela resan eller använder ni garderoberna på hotellet? Andra tips?
alltså. En fråga. kastar ni toapapper i toaletten på hotellen eller i korgen bredvid? jag är osäker varje resa så nu tänker jag fråga
Mm fler som vet? Jag har typ gjort lika...
Vad tror ni om utvecklingen i thailand nu? Ska åka nu i sommar... Till phuket.
Ok...
Äter ni ägg? Dricker mjölk?
Vilka fiskrätter rekommenderar ni i thai?