Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
förra året vi åkte köpte vi på plats nån myggolja från baby johnson, grön liten flaska tror jag? får vi tag i den igen i khao lak, seaview tror ni? den var jättebra!
förra året vi åkte köpte vi på plats nån myggolja från baby johnson, grön liten flaska tror jag? får vi tag i den igen i khao lak, seaview tror ni? den var jättebra!
Någon som SETT delfiner vid similan? läser på om de öarna lite o det står att de finns därikring??? fins en möjlighet att vi snorklar o möter delfiner? hade varit så fantastiskt men inget jag hört någon säga så det verkar ovanligt elelr?
tror du speedboat verkligen ger de förutsättninganra? läser om en trip till similan o de skriver man kan se dem på vägen ut om man har tur. blir lite mistänksam. har sett delfiner utanför teneriffa en gång o det var så fantastiskt, så jag skulel gärna uppleva det ihop med dottern.
lite nyfiken på hur mycket semesterläxor era barn som går i ettan får? vår fia har fått ordentligt mycket. frågad eom hon ligger efter eller nåt, nej det är lugnt, hon ska bara göra det som alla ska göra. Jisses det är inte lite att göra när man går i ettan!! men lite skoj, nu kommer jag få mycket mer insikt om vad hon gör. hon berättar så lite.
vad brukar ni ta med för pyssel på planet och till hotellet till era typ sjuåringar? mp3 och nintendo och ritgrejer har jag men nåt mer litet plock vore skoj att överraska med?