-
Ja, där har du en poäng: tjockleken! Pampers är ju som ett hushållspapper om man jämförsisterinlaw skrev 2011-02-14 15:35:32 följande:Vi har packat Pampers eftersom de är de tunnaste blöjor som finns att uppbringa och vi kommer inte att vara på ställen som har en massa affärer hela tiden. Jag har även hört att de blöjor (inhemska) som finns där har gett blöjeksem.
-
Men den där Babylotionen från Johnson & Johnson då? Antimosquitolotion eller vad den heter. Vi tyckte den funkade bra och den var lätt att smörja på, plus att den luktade gott. Den fanns ju lite överallt i Thailand.
-
Ja, anti-mosquito som jag skrevCoors skrev 2011-02-15 16:21:36 följande:Mot mygg menar du?
-
Berry22: jag tycker simbadbyxan är super. Våra barn har haft den och det har aldrig hänt nån "olycka". Jag förespråkar simbadbyxa helt klart
-
Ah, om man ändå kunde fyndat lite Cath Kidston...... Fanns inget sånt kul på PhuketLila1 skrev 2011-02-16 17:58:03 följande:Har skrivit i min blogg om shoppingfynd i Thailand och priser på lite saker som jag köpt.
thailandsresande.blogspot.com -
På tal om försäkringar så måste jag bara berätta vad som hände när vårt bagage var försenat. Väskorna var ju på villovägar i 5-8 dagar (de kom i omgångar) och jag ringde Folksam och frågade om det fanns nån ekonomisk ersättning att få i vår försäkring och det fanns det. Redan efter 24 timmmar så betalar det ut ersättning. Vi fick, utan att ens visa bevis på att våra väskor faktiskt var saknade, 3000:- insatt på vårt konto . Jag tyckte det var jättebra!!
-
Ah, det var inte så längesen man satt där och åt middag (4 veckor sen)...... Har nästan redan glömt hur jobbigt jag tyckte det var att vara i Thailand med 2 småttingar.....Suzybo skrev 2011-02-18 17:13:24 följande:fyrt = dyrt, hyar = hyra och Din Park ska vara Dino Park. Sorry.
Och, ikväll var vi ju på Reaggae-baren uppe på berget ovanför Kata Noi. Grymt bra mat, bra priser, trevligt ställe. Och vidunderlig utsikt. -
Så gjorde vi med . Vi bodde grannar med en thailändsk familj och pojken på 3 år fick Mileas leksaker. De blev så glada.Thegran skrev 2011-02-18 21:04:18 följande:ja, och när du åker hem kan du ge bort det till något annat barn :)
vi gav bort både leksaker o solkrämer - städerskan blev jätteglad över lite leksaker till sin dotter :) -
Här är en länk:molnen skrev 2011-02-19 20:48:31 följande:Var ligger det ?
http://www.noblehouselanta.com/
Det ser fint ut -
Det blev aldrig av att vi köpte cherekringar innan vi åkte, utan milea hade vanliga armpuffar och det funkade hur bra som helst. Men hon är bara 3 år så det är kanske skillnad?