Thegran skrev 2012-11-17 12:51:37 följande:
Aha, är det du :D Ja, vi åt på southern ihop en kväll :)
Ja, vi åker till Koh Samet, Koh Chang och sist Bangkok om precis två veckor. Numera har vi två barn med oss :)
Är ni på väg?
Till krabi åker man ju inrikesflyg också, ja om man inte åker charter vill säga :) så resan till koh chang är nog rätt lik den till lanta :)
nu valde vi bort inrikesflyget och åker bil från bangkok mot koh samet och sen mot koh chang(båt sista biten). Tycker det känns smidigare med barnen, de kan sova bort bilresan :) dessutom skulle bara inriksflyget kosta oss 4000 så då tyckte vi att vi lika gärna kan åka lite bil :)
Kul att ni ska iväg igen! Hur länge blir ni borta den här gången? Hur gammal är minstingen? Var du gravid redan när vi sågs på koh Lanta? Kommer inte ihåg om jag bara misstänkte det, om du sa det, eller så var det inte alls så
Jag väntar barn 2 feb så det är först nästa vinter vi tänker ge oss av. Då kommer min mans pojke, som var med sist, gå i skolan så då blir det våra två gemensamma barn som följer med.
Tycker fem timmar i bil känns länge också, men säkert inte helt oöverstigligt
Vi tog flygstolar med charter sist och flög då direkt till Krabi från Arlanda. Men så är det ju en bit att ta sig till Arlanda också... Det vi framförallt funderar på den här gången är att landa lite på Koh Lanta någon/några veckor och sedan ta oss vidare någonstans.