Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Barn under två år får ha med sig vagn som sitt bagage iaf, vi flyger med Thomas Cook. Vi får även 10 kg extra bagage per flygstol eftersom vi ska vara borta en månad.
Barn under två år får ha med sig vagn som sitt bagage iaf, vi flyger med Thomas Cook. Vi får även 10 kg extra bagage per flygstol eftersom vi ska vara borta en månad.
Jag funderar på att linda in sulkyn i bubbelplast och sedan lägga i vagnsväskan, ingen som har provat det?
Tack för råden om cherekringarna, då satsar vi på de röda tror jag! Någon som vet vart man kan köpa dem i Göteborg eller närheten?
vet någon vart man kan köpa sådana skrapkort eller vad det nu är där som funkar för en månad i ao nang? hade varit perfekt för oss, tror att hotellet tog 100B/h och det blir ju snabbt mycket pengar.
Tessa, om trådlöst internet inte ingår på ert hotell behöver du köpa det. Annars om det ingår brukar de dela ut skraplotter så att man får åtkomst till nätet, men det kan säkert vara lite olika på de olika hotellen.
i dag fick vi bokat barnmat i stället för babypaketet till oscar, han tyckte att det skulle vara gratis eftersom vår mat är det, så det var bara att tacka o ta emot! :)
och i går fick han prova thaimat för första gången, stekt ris med tillbehör, grät som en stucken gris när det var slut, så vi får hålla tummarna att det går lika bra när vi väl är i thailand!
I morgon ska jag till Ullared, tjoho! Några sista minuten-tips? Listan är väldigt lång, men jag fyller gärna på med mer!
Någon som har tips om en lätt och kompakt sagobok som kan vara bra att ha till en 1-åring?