Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
lillsussan skrev 2010-08-25 22:00:24 följande:
Ringde du till Thomas Cook, 08-55513200, eller vart vände du dig? Kunde dem boka specifika platser till dig trots att flygplanstypen ej var fastställd? Funderar på att ringa igen och tjata.Hade inte läst det innan, vi bokade ju i december så då hade jag ringt tidigare!
Nu har de svarat samma flygplanstyp tre gånger på Airshoppen, så de kanske vet iaf och så blir det snurrigt när jag även pratat med Fritidsresor. Men det är möjligt att de inte är riktigt bokade utan bara reserverade och så blir det bestämt runt 15 september (två månader innan avresa). Men det är ju snart det!
Jag skulle oxå rekommendera minst två solset, första gången vi var på stranden tog det inte många minuter innan Oscar blev blöt och då bytte vi med en gång, nu var det förvisso svensk sommarvärme och inte det härliga thailändska vattnet! Men det är nog skönt att kunna byta, om du köpte ett tvådelat skulle jag rekommendera en hel dräkt oxå.
Blöjbadbyxor tycker jag oxå att ni ska ha med er, det har vi till Oscar i poolen här hemma och när han går på babysim, är jättebra och kommer att användas i poolen där.
Flytväst har vi oxå med oss, litar inte på att det finns på alla båtar som vi ska åka med.