Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Dagens fynd: Pyjamas i strl 56 för 25kr, använd 1 ggr
Min mage i v.18
Har börjat känna av foglossning.. suck.. kan inte min kropp bara fatta att bebisen kommer inte att komma ut den vägen och bäckenet behöver inte öppna sig.
SaraLena: Rebecka har leukemi, klicka på "visa endast" vid mitt namn så ser du allt som vi och hon har varit med om i sommar
Trots att RUL gick bra, att jag fick höra bebisens slå på inskrivningen hos BM(det slog med 151 slag och jag hade inskriivningen i v.19 då jag var i STHLM under de "vanliga" inskrivningsveckorna) och jag både ser och känner bebisen röra sig så vågar jag inte tro på graviditeten. Jag har ju inte sagt nått på FB ännu, det är väl inte superviktigt men jag vill gärna berätta för chefen först. Men jag vågar knappt säga ja när nån frågar om vi ska ha ett barn till. Ibland t.o.m svarar jag "kanske det kanske..."
Varför är jag så osäker? är det för jag har fått smaka på det hårda livet iom Beckis sjukdom? Eller varför vågar jag denna gång inte säga nått knappt till nån?
Jag kan säga att Judith vände sig inte förrens v.37(vi åkte in på morgonen till antenatalen för ev. vändningsförsök men då var hon redan vänd och startklar.)