• Wiley

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Dazazz: Ha ha, det var ingen hit det där. Försökte mig på den s.k. "vaggan" Lill tjejen protesterade högt och tydligtTungan ute Ska testa höften om ett tag, kanske funkar bättre.

Grymt; Hur har det gått för er?

Bejbi: Lycka till!

• Wiley

Idag har jag och Linnéa varit på babysim, åh det är hur mysigt som helst Hjärta och på lördag blir hon redan 3mån!!!

• Wiley

Laelia: Jag instämmer med Haz. När det är dags bryr man sig inte så mycket om det som händer runt omkring och vilka som är där, men samtidigt är det väldigt skönt att ha någon där som man känner. Jag skulle hellre ha med mig min mamma eller t.o.m min svärmor än att åka in helt själv. Det måste vara en enorm upplevelse att få vara med om sitt barnbarns födelse.

Fast det där måste du ta ställning till själv vem du vill ha med om det nu skulle vara så olyckligt att din man inte kan närvara. Hur som helst så ska du inte ligga sömnlös och ora dig, allt kommer att gå SÅ BRA. Det är ett som är säkert.
    Kram!

• Wiley

Laelia: Usch vad hemskt! Jag skulle vara livrädd Förvånad själv säkert åka in, så du är modig som är hemma med henne. Hoppas hon mår bättre snart.

Grymt: Så fina bilder på fin fina tjejer! Visst är det märkligt det där med att frysa ner...rent teoretiskt kan det bli trillingar och kanske t.o.m fyrlingar eller tänker jag fel? Och sen är det slumpen (läkarna) som avgör i vilken ordning barnen föds

• Wiley

Jemema: Grattis, ännu en tjej i den här tråden!!!!
    Berätta gärna när du har tid och ork hur det gick Glad. Kram.

• Wiley

Är det någon här inne som är allergisk mot pollen?
    Hur har ni gjort under amning? Eller om ni varit förkylda under amning, har ni tagit några mediciner, isf vad vilka?
    Jag var nyligen till läkaren och fick lite mediciner, men de flesta verkar gå över i modersmjölken och jag vet inte om man törs ta såntObestämd...

• Wiley

Katja: Åh vad härligt!!! När ska du på RUL? Det kommer att gå fort, fast jag minns hur jag själv räknade både dagar och veckor Glad i nåt som kändes som en evighet. Men såhär i efterhand så känns det som att det gick väldigt fort och nu skulle jag vilja bli gravid en gång till, om det går.

Här växer har våran lilla eller stora tjej imorgon blir hon 4 månader!!! Hon har iaf börjat protestera vid sänggående. Suck jag vet inte längre vad vi ska hitta på för att hon ska somna lugn och nöjd. Så fort kvällen kommer, pyjamasen åker på och hon får sin kvällsmjölk, då börjar hon sin s.k. "opera"...Obestämd
    Någon som har några tips för en mysigare nattningFörvånad??? Känns som vi provat ALLT. Mannen tror att det är en övergångsfas hon har hamnat i, får väl hoppas att det är såHjärta.

• Wiley

Laelia; Jag hade på mig en binda som de undersökte rätt nogrannt men klagade på att det var en sån där ny typ av binda (always/libresse) som suger upp det mesta och gör det svårt för de att avgöra om det verkligen är vattnet som gått. Men vem har hemma liggandes såna gammeldags bindor is til med de man får på bb efter förlossningen???
    Lycka till, hoppas du får din bebis snart!!!

Katja:  Ha is i magen, din bebbe mår prima där inne, annars skulle den säkert göra väsen av sig Gravid

• Wiley

Katja: Varför skulle vi misstycka? Det är jätte härligt med gravidmagar

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4