• Wiley

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Bejbi: Usch, nu får det vara slut cyklat med hund för dig! Nä skämt åsido, men var rädd om dig Nalle

Katja: Lycka till imorgon, håller tummarna för det bästa...vem vet ni kanse kommer hem med en bebis i famnen Hjärta    

Aurora: Låter bra att du är pigg, fortsätt så, vila och samla krafter inför det som komma skall så kommer det att gå Jätte bra! 

Här närmar sig flytten sakta men säkert, vi packar, städar och donar, fast nu börjar det bli lite trångt bland alla kartonger och inte så roligt att vara i lägenheten. Får försöka hitta på lite olika aktiviteter med Linnéa så hon inte blir alltför uttråkad och bara hänger i mina byxben Hela tiden. Idag är hon 10månader...redan! Oj oj oj Kyss 

• Wiley

Aurora & Katja: Oj vilka kämpar ni är!!! Förstår att det är segt nu, håller tummarna för att vänta snart ska vara över. Läser med spänning FL varje dag...Skrattande

Nu är det bara drygt en vecka kvar för oss till flytt!!! Äntligen, vi ska flytta till en större lägenhet, ska bli så skönt att få ett eget sovrum och Linnéa får sitt eget. Hon håller på att få tänder, blir inte mycket sömn här på nätterna nu, häromnatten somnade hon först 03.30 *gäsp* och vaknade pigg & glad 07.30. knasboll Tungan ute 

• Wiley

Katja: Lycka till och sov gott! Ser framemot en bild på en helt underbar liten bebis!!!

• Wiley

Aurora: Åh vad jobbigt. Håller tummarna för att bebisen vill snart komma ut på egen maskin och säga hej till mamma & pappa!

• Wiley

Har hållt på så mycket med flytten att jag inte haft tid att vara här inne på ett tag, men nu är det klart och vi är på plats i vår nya underbara lägenhet!
    Och nu har jag läst ikapp, nu har nog Aurora en liten en...så mysigt, väntar med spänning på att höra hur allt har gått och vad det vad för någon där inne

HaZ: Ja ni var iallafall inte sena med att få upp granen Tomte. Grattis till viktminskningen! Bra kämpat!

Bejbi: Fantastiskt fin mage du har.      

Katja: Har ni börjat komma in i det nya livet som föräldrar? Får ni sova som du önskade dig, en timme eller mer i sträck?        

• Wiley

Stort grattis Aurora, hoppas att det inte är nåt allvarligt och att han kryar på sig snart så ni får komma hem och mysa ordentligt.

Katja: Låter som att ni har det rätt mysigt 1-2 ggr/natten är ju inte så farligt. Skönt att du också mår bra igen

Vi har flyttat till en större lägenhet lite utanför centrum i gbg. Så skönt nu när vi har lilltjejen. Njuter verkligen. Har varit lite ovant att låta henne sova i eget rum bara iaf för mig, hon verkar inte ta ngn notis av det.

• Wiley

Bejbi: Wow vilken dröm, ha ha! Tackar som frågar om monitorn och tro det eller ej så plussade Plus jag idag!!!! Är fortfarande rätt chockad och kan inte tro på det riktigt. 

Gjorde CB digital test och där står det tydligt "gravid" så jag antar väl att den inte ljuger...så häftigt!!! Gravid  

Vi har inte berättat detta för NÅGON ännu eftersom det känns så overkligt och tänker heller inte göra det på ett tag, väntar nån vecka till. Känner som Bejbi, vågar knappt tänka på detta, än mindre prata om det, av rädsla för att nåt ska gå fel. 

• Wiley

Bejbi: Jag tror att det var tredje gången gillt för ossSkrattande. när vi är säkra på att allt går bra och inte behöver monitorn längre kan jag absolut tänka mig att sälja den vidare.
    Tack för gyn tipset.    

• Wiley
    IVFmamma skrev 2011-12-06 21:05:57 följande:

" target="_blank">

">

Passande sång?

Ha ha, ja verkligen.

Haz: Ok va bra, då ska jag fråga MVC. 
    Annars tänker vi ändå göra KUB test och funderar på att vänta till dess, fast hmm...jag vet inte OM jag orkar vänta till v.12....även om det är jul, nyår,födelsedagar och massa skoj just nu som gör att tiden bara kommer att flyga iväg.  
Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4