• Wiley

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Hej på er tjejer, har för första gången i mitt liv äntligen plussat, va?!?
    Helt otroligt!!!!{#lang_emotions_laughing}
    Nu undrar jag ifall ni vet hur jag ska räkna när jag trappar ner m vaggisarna, är testdagen dag 1 eller dag 0? För jag ska ju ta först 3x3, sedan 2x2 osv.

Vad händer nu? Ska till SU för att se att allt ser bra ut om två veckor, blir det då VUL eller UL? Oj oj oj, jag är helt novis på den här fronten{#lang_emotions_embarassed}...

Vågar nog inte riktigt ta steget till den här tråden fullt ut ännu....ville bara sticka in med några frågor till er som är mer erfarna{#lang_emotions_wink}.
    Härlig läsning här inne{#lang_emotions_laughing}!

• Wiley

Ringde SU och fick beskedet att testdagen räknas som dag 0.

• Wiley

Viljabebis: Gråter jag med....så orättvist. Samma sak hände min syster, fast de fick inte ens 4 dgr på sig att vara föräldrar...Skickar de varmaste av kramar.

• Wiley

Nu har vi fått se det lilla lilla hjärtat slå!!!! Helt overkligt, jag var så nervös inför besöket och hade redan ställt in mig på det värsta så nu går jag på moln{#lang_emotions_sunny}.
    Vi fick en ny tid för VUL om 2v eftersom embryot var så litet så ville Dr:n försäkra sig om att detn växer och utvecklas som den ska. Åh jag hoppas att det ska gå vägen nu....!{#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_laughing}

• Wiley

Haz79: Hur går för dig, har du fått tid för ultraljud ännu?

Grymt: Hej, kul å se dig här också{#lang_emotions_smile}

• Wiley

Har varit på VUL nr 2 för att se att lillen växer som den ska. Och visst gör den det, helt otroligt att se det lilla knytet och hjärtat som slår så fintGlad !!!!

Då var detta det sista besöket på IVF kliniken på SU för denna gång, känns så konstigt att inte längre springa där hela tiden och ha stenkoll på varje liten detalj...

• Wiley
    Mynona: Välkommen hit! Det klart att du får vara här bland oss och dela med dig av dina tankar, funderingar och allt annat som händer i livet. Men usch va tråkigt att du varit inlagdRynkar på näsan fick du dropp eller vad gjorde de? Jag hoppas verkligen att det ska snart vara över för din del.
    Själv har jag också mått rejält illa de senaste veckorna, men nu verkar det som att det vänder och illamåendet börjar släppa. Det kommer det att göra för dig också, det är jag säker påGlad.
    Vilken vecka är du i nu?

Bullen: Hur gammal är Lucas? Fick göra 2 VUL pga av embryot var så pytte pytte litet vid första tillfället att Dr:n ville försäkra sig om att den växer som den ska och att allt går åt rätt håll, innan de skrev ut oss från ivf kliniken. Och nu verkar det som att vi får försöka klara oss på bästa sätt själva mellan gångerna på MVC.
  • Wiley

Bejbi  08: Gratulerar till att bli moster - igen Skrattande. Underbart!

• Wiley

Här var det lugnt och stillsamt, antar att alla njuter av graviditet/bebisar & sommaren.

HaZ: Jag testade också de där tabletterna när jag mådde som sämst och tycker att de hjälper lite grann iaf. Nu behöver jag de inte längre så det känns väldigt skönt. Hoppas att du också slipper snart. Lycka till på måndag!

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4