Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Haz: Tack för ditt svar. Vi har redan anmält oss på en info träff på FK. Får väl se om vi blir nåt klokare av det.
Haz: Tack för ditt svar. Vi har redan anmält oss på en info träff på FK. Får väl se om vi blir nåt klokare av det.
totten: Ja, de frågar det iaf på SU. Så helst ska man ha varit det, men det är ju ingen som kollar upp det . Meningen är att man ska ha ett stabilt förhållande.
Haz: Grattis till RUL!!! Visst är det en härlig känsla att få se det lilla livet där inne.
Av erfarenhet är januari ingen höjdar månad att fylla år i, iaf inte innan löningen, så det är väl bara positivt om minstingen kan vänta en stund.
Fast helt ärligt kan ni inte få byta BM? Hon verkar inte riktigt klok?
GRymt: Grattis till ett lyckat RUL! Vad härligt med en liten vinkning
Härligt med minisemester.
Var själv iväg till Koster på en lång weekend förra veckan och det gjorde riktigt gott . Kändes som sista semestern och krafsamlingen inför hösten, men det är ändå skönt att veta att det bara är några månader kvar att jobba.
Inatt har jag fått ligga på soffan här hemma mannen är magsjuk, gissar på matförgiftning men kan också vara den vanliga magsjukan, hur som helst så brukar det gå över ganska snabbt som tur är.
Nu hoppas jag bara att jag ska slippa. Är just nu storförbrukare av handspriten.
Haz: Vad skönt att det kändes bra att börja jobba igen och att du trivs med det nya, hoppas det håller i sig.
Grymtis: Lite nydfiken bara...vad jobbar din man med? Låter jobbigt med veckopendling.
Laelia: Grattis!
Jag instämmer med blåbär. Det var det sista beskedet vi med fick när vi frågade om det här.
Katja: Åh, vad härligt att se dig här igen, och med två st. i magen och dubbelt grattis!!!!
Helt fantastiskt, nu håller jag tummarna för att det ska gå hela vägen den här gången, vi vill ju såååå gärna ha dig här i den här tråden.
Längtar 77: Grattis till ett lyckat RUL, det är alltid en milstolpe, värd att fira. Känns så mycket mer verkliget efteråt.
Roligt att vi är många som ska ha tidigt nästa år.
Haz: Usch vad tråkigt med förkylning, hoppas det ger sig snart.
Själv har jag vandrat mellan soffan och sängen pga av tröttheten. Plötsligt har den liksom återvänt den där förlamande tröttheten. Kollade mina järnvärden men de såg helt ok ut. BM ordinerade bara mera vila.
Hoppas ni får en bra valdag tjejer!
Grattis annesedi & Druvan!!!!
Åh, jag önskar så mycket att det skulle hända oss också att vi en dag "bara råkade" bli naturligt gravida...vi som bara har en kvar i frysen också. Men jag tror inte riktigt att det skulle gå för oss, då det är kvalitén hos mannen som ställer till det...
Eller är det nån som har andra erfarenheter?
Bejbi: Jag förstår precis hur du känner, jag skulle nog gått därifrån och inte pratat mer med människan
Det är väldigt tyst här nuförtiden....
Hur mår ni där ute med era små och magar?
Själv tycker jag att tiden går väldigt fort nu, redan v.26!
Tror att det närmar sig utlraljud för någon...eller?
Jag vet inte om jag kan bestämma mig för om jag tycker att graviditeten känns låååång eller om allt egentligen går jätte fort, hur som helst så håller jag med om att det känns som alla andras "liv" går väldigt fort.
Tänk att lilla Otto är redan 8veckor och jag minns precis hur jag nyligen loggade in varje dag för att höra hur FL hade gått !
Är det någon här inne som lyckats få HP? Vad jobbar ni med isåfall, om man får fråga. Har precis skickat in ansökan och nu är det bara att vänta och se.
Katja: Du kommer vara världens lyckligaste mor på onsdag
Helt rätt Medicinsk Nobelpris vinnare, Jippi för R. G. Edwards!!!!