• Wiley

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Grattis Laelia, jätte fint namn ni valt!!!!

• Wiley

Jag tycker Liberos luddar minst, däremot är passformen lite bättre på natusans.
    Fast det blir lite dyrt i längden.

• Wiley

Här var det lungt.

Vi har nu börjat ge smakisar till lilla L Hon tycker det är jätte gott och kul, det tycker iofs mamma och pappa med. Nu är det bara så att plötsligt vill hon bara ha mat - helst, hon gillar inte längre bröstmjölk/ersättning alls lika mycket.

Hur har ni andra gjort? Vad tycker ni jag borde göra, ska vi öka mängden mat och låta henne äta trots att hon bara är 4,5mån - är det inte för tidigt? Hon verkar ju må bra av att få äta ordentligt. Nu ger vi henne grönsakspuréer och gröt. Känner liksom inte att jag har så stort förtroende för BVC, jag vet redan vad de kommer att säga...amma, amma, amma...

Bejbi: Blir det inte väldigt mycket tvätt eller kan du ha samma en hel dag? Jag har haft engångs och vissa dagar måste jag byta flera ggr eftersom det blir så blött.

• Wiley

Oj det var inte sån där smileys jag skulle göra utan en med tungan ute...

• Wiley

Bejbi: Håller med dig att bomullen fastnar och det är rätt jobbigt. Samtidigt vill man inte att lillan ska få bomull i munnen, känns inte så trevligt. Vad var det för IVF träff och hur hittade du dit?

• Wiley

Druvan: Stooort grattis!

Bejbi: Åh, vad fantastiskt!!! Jag blir alldeles tårögd, har blivit lite extra känslig sen lilla L kom till världen. Stort grattis till er, det var precis vad du önskat dig. Du förtjänar verkligen detta!!!

Katja: Äntligen va? Lycka till, det kommer att vara sååå mysigt att se er lilla krabat där inne

• Wiley

Bejbi: Det var helt på naturlig väg den här gången väl, eller?

• Wiley

Wow, man kanske skulle ta och ge den där mojängen en chans

Vad är förutsättningarna för att man ska använda den? Nu funderar jag på om jag skulle kunna ha nytta av en fert.monitor, jag har inte pco:s bara oregelbunden/utebliven mens och mannen dålig kvalite.

• Wiley

Katja: Åh vad mysigt, grattis. Nu blir jag sugen på att bli gravid igen,saknar den där känslan av sparkarna i magen...

Då kommer min nästa fråga till er som vet - Haz & Bejbi : Var köper man (billigast) en fert.monitor och vad kostar den?

• Wiley

Bejbi: Ja, du kan väl höra av dig till mig om din syrra inte vill ha den.

Aurora: Oroa dig inte bebisen mår säkerligen fint där inne , annars skulle den nog göra väsen av sig och du skulle känna på dig det. Jag kände ingenting heller förrän ett bra tag efter RUL.

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4