Inlägg från: Bling1975 |Visa alla inlägg
  • Bling1975

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Bettan, jag håller tummarna för mini. Jag förstår att du är orolig och att det blir en svår avvägning mellan för tidigt född och inte tillräckligt med näring. Skönt att du litar på din doktor i alla fall.

Irma. lycka till imorgon!

Så måste jag ju lägga till min åsikt om sex. Enligt min doktor är det inte bara sexet i sig utan orgasmen man ska passa sig för så det är bara killarna som kan få ha lite alternativt skoj

Stitch längtar efter Lilo
  • Bling1975

Bettan vännen, jag ska hålla både tummar och tår för att det går bra med mini. Jag förstår verkligen att du efter allt kämpande åtminstonde vill ha lite kontroll över din förlossning, och att det blir en stor sorg som kan vara svår att hantera mitt i all oro över tillväxten och den tidigare oron för missfall. Men du klarar det också, vi har rest oss upp efter så många käftsmällar, så oavsett om de plockar ut mini genom ditt öra så kommer det bli bra om hen mår bra.

Massor med kramar!!!

• Bling1975

Bettan, åå va spännande. Du ska äntligen få träffa mini på utsidan. Hoppas allt går fantastiskt bra! Kram

• Bling1975

Idag är det dags Bettan!!! Ögonen tåras av bara tanken på att din väntan äntligen är över. Massor med lycka till idag. Kram

Cia, det går förhoppningsvis bra även om vi fick minus/kemisk grav med de sista av våra egna embryon. Vi åker till New York på torsdag för donator IVF och jag sprayar för fullt. Har dock fruktansvärd huvudvärk och mår väldigt illa så jag längtar efter sprutorna.

• Bling1975

Bettan - hoppas allt har gått strålande, tänker på dig och liten.

Lycka - vi gör donator IVF och orkar inte stå i kö, och ska man ändå utomlands i 4 veckor kan man lika gärna välja sin favoritstad.

Tack för alla lyckönskningar, vi hoppas också att det är vår tur nu. Börjar få rejäla fjärilar i magen, det har jag alltid innan långresor men det blir ju dubbelt den här gången.

• Bling1975

Mojutten, vi har en budget på 150.000:- men det inkluderar spermier, resa och boende.

Slutsumman från kliniken är lite svår att lista ut för de har inte fasta priser som i Sverige utan du betalar per liten del de gör, tex ett extra ultraljud eller ett extra prov. Man betalar även extra för tex ICSI och blastocystodling. Men grundsumman utan tillägg är ca 9200 dollar exkl frysförvaring.

• Bling1975

Hurra, massor med grattis Bettan till den trots allt stora miniB. Underbart att han mår bra och äter upp sig. {#emotions_dlg.flower}

• Bling1975

Syrling, underbart!!! Stort grattis, hoppas ni mår bra allihopa. {#emotions_dlg.flower}

• Bling1975

Jag tog det säkra före det osäkra och bad min frisör färga över mina snygga slingor med min vanliga råttfärg så jag skulle slippa leva med utväxten sedan om vi äntligen blir gravida igen. Det tar ju sin lilla stund så nu har jag varit en trist råtta i 6 månader

Vi ruvar äntligen igen, nu med 2 stycken dag 3 embryon här i New York. Jag har ju tydligen blivit tant sedan senaste försöket så betydligt sämre ägg. men det är bara att hoppas på det bästa!

• Bling1975

Irma: Just nu är det ganska trist för jag har fått order att ta det lugnt i några dagar efter ET och lägenheten vi har hyrt är inte så kul. Dessutom bor det en katt här till vardags och eftersom jag är väldigt allergisk vågar jag inte sitta i soffan som är svårast att göra rent. Tack och lov hade de just köpt en ny säng så där kan jag i alla fall vara. Men annars älskar jag New York även om det är lite kallt och väldigt blåsigt. Om några dagar är vi väl ute på shoppinggatorna igen och då blir jag gladare!

Tack alla för lyckönskningarna!!!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14