Inlägg från: Bling1975 |Visa alla inlägg
  • Bling1975

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Bettan, jag håller tummarna massor för dig idag! Kram

Stitch längtar efter Lilo
  • Bling1975

Irma, nu blev jag grymt avis, stort grattis. Jag längtar så mycket tillbaka till vår bröllopsresa som vi gjorde för två år sedan. Men för oss blev det kommunhuset en snabbis innan och sedan vigsel på en kritvit strand på Maldiverna följt av galet mycket shopping i Singapore. Det var verkligen upplyftande för själen efter alla motgångar och de bästa 4 veckorna jag har haft de senaste 4 åren. Satt själv senast igår och suktade på en resa till Kuala Lumpur och lite strandliv.

• Bling1975

Då kommer ni få en strålande resa Irma! Njut av varje sekund och av varandra

Cili, beklagar verkligen, hoppas du kan få hjälp nu. Läs i tråden och behandlingstråden och nöj dig inte om du inte är nöjd med behandlingen du får.

• Bling1975

Nu ska du väl glida igenom resten på en räkmacka Bettan!!! Det är du väl värd. Kram

• Bling1975

Jodå, det är helt ok. har nedräkning till mensen som borde komma i helgen. Med lite tur blir det FET om 3 veckor. Skräckblandad förtjusning. Ska klämma in ett besök till London innan för lite Ivig bara.

Själv har jag fått Clexane istället för fragmin, hoppas på ok nålar då. Fick fula blåmärken av fragminet sist

• Bling1975

Längtan, det är typ samma. Men fler studier har gjorts i England och USA på det då det är vanligare där än fragmin så läkarna där föredrar det.

• Bling1975

Prednisolon är receptbelagt i de flesta länder så om man hittar det på nätet kan det vara på en oseriör sida.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14