mellanD skrev 2012-02-08 07:47:23 följande:
Jag förstår att ni har det tufft Mojutten, våra år i det där var också tuffa, i synnerhet det sista året när jag inte ens blev gravid. Sen var vi båda oroliga under graviditeten med lillen. En liiiten tröst i sammanhanget var att vi var en superteam när lillen sen föddes: där folk var nära att gå isär p.g.a. sömnbrist och konflikter över vardagen, så var vi en klippa som jag tror tog allt det där ovanligt väl.
Men de där åren 2005 när jag fick mitt första mf, till hösten 2009, när jag fick mitt barn. Jag minns inget annat från dem än att jag satt på fl och kastade virtuella clementiner på Finesssan, Cia, a80, Krusbär, Bling, BP, Idun, Lycka, Franka, Bettan och ett gäng till. Alla helt desperata - och i april har vi alla fått barn (Bling!).
Det är en vansinnigt jobbig plats du befinner dig på nu, men vi har ju inget val! Vi kan bara bryta ihop, gå vidare och testa nya behandlingar. Och försöka hoppas och tro att det går bra! Jag har "träffat" så många i den här tråden som haft många missfall, många fler än mig, och det har blivit barn! Jag är därför, baserat på en förvisso ngt skakigt empiriskt underag - jätteoptimistisk.
Tack för dina uppmuntrande ord!