Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
BettanB skrev 2011-12-31 10:00:56 följande:
Chris: Var inte alls min mening (säkert ingen annans heller). Jag skriver så oerhört sällan öht, så det blir oftast väldigt kort när jag väl skriver. Jättesynd att du inte känt dig välkommen

, men onödigt att dra igång en ny tråd bara för det. Poängen med den här tråden är ju att samla så mycket erfarenhet som möjligt på ett ställe och om det finns något i den här tråden så är det just erfarenhet. Dock har det väl aldrig varit pladdrigaste tråden på fl utan mer en "titta in och fråga om faktafrågor".
Håller helt med. Jag svarar väldigt sällan på inlägg oxå och det är absolut inget personligt mot någon. Är oxå ganska ny i den här tråden, men har kännt mig välkommen (har dock inte ställt någon specifik fråga till någon, så det kanske inte går att jämföra). Tror inte att någon medvetet ignorerar en, men det är ju många som skriver och alla har inte tid att engagera sig i allt, inget konstigt med det. Tycker det är bra att den här tråden finns - mycket erfarenhet samlad.
Chris: Om du vill ha egen tråd och trivs med det, så ok... annars, hemskt välkommen tillbaka!