30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Vi5: så skönt att du fick komma hem, men nu vet du ju att du inte ska gå runt och undra om du ska åka in, det är bara att göra det på en gång det känns lite konstigt!!!!!
Vi5: så skönt att du fick komma hem, men nu vet du ju att du inte ska gå runt och undra om du ska åka in, det är bara att göra det på en gång det känns lite konstigt!!!!!
Vi5: bra om ni pratar med personalen innan det går för långt och bra att de bjudit in maken din för att få mer fakta!
Stramalj: jag hoppas verkligen att din tystnad i tråden beror på bebisgos och inget annat! Har du hämtat dig från daten med ångvälten?
Tack för uppdatering Stramalj!!! Har hört om en salva som ska vara bra, Purelan.
Jag använde bh inlägg i ull och siden från Imse vimse, jättesköna och fastnar inte i såren!
Mitt inlägg är borta! ;-(
Hur som helst så instämmer jag helt med Johlinn när det gäller Vi5!!!
Kikar in och lägger en hög med kramar till den som behöver det!
Hinner inte kommentera så mkt för av någon underlig anledning behöver jag jobba....
Jossan: jobbigt med förkyld bebis!!! Vi använde koksaltspipetter och "flushade" så att snoret rann ner i halsen, därefter lite nezeril... Julia blev sjuk innan hon ens skulle varit född....
Bra att du åkte in resande!
Stramalj: härligt att tänka annorlunda!
Kan man donera embryon till ett barnlöst par i Sverige? Det känns ju som en möjlighet, fast det kanske man inte vill, att ens biologiska barn finns men inte hos en själv.....
Zenobia: Om han skriker i masken får han i allafall i sig medicinen ordentligt! SÅ sa de till oss när vi började med medicin till Agnes...