30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Skulle ju skriva i samlingstråden...
Dessutom ändrade telefonen till Universeumpaket alldeles själv!
Skulle ju skriva i samlingstråden...
Dessutom ändrade telefonen till Universeumpaket alldeles själv!
Vilka mysiga syskon det finns i tråden! Våra har inte bråkat sedan i tisdags... ( de har inte setts sedan i onsdags morse)
Hahaha, N sa idag: Du måste sluta prata med H, mamma - hon blir så arg!
Snow, tack! Ja det är nog så att det ändrar sig inland när man ser dem. Nu är det nog mkt för att hon är så mörk, och jag tänker mig en Alva som ljus. Men E var också rätt mörkhårig men blev ju blond snabbt så det blir säkert hon med. Ja hoppas ni får fundera på namn snart! det är kul fram tills de väl kommer men nu börjar det kännas pressat!
Uppi, hoppas att du kommer med
Elsis, såklart att det är alla andra det är fel på
Mrsfirren, det är lite samma med handpumpning tyvärr. Det är kärlen i bröstvårtan som drar ihop sig så lätt. Nu lyckades jag få ut lite iaf.
Asap, ja det låter lite som en mardröm, 8 i samma rum, jag skulle inte ha sovit en blund. Vad fint sagt om namnen. Så är det ju för oss. När det gäller min feber så hann vi först inte hämta ut penicillinet och sedan fick jag veta att det inte var några bakterier i urinen. Eftersom han inte såg något tydligt tecken på infektion och min temp gick ner lite i kombination med att det kändes hemskt att utsätta lillskruttan för så pass stark penicillin så har jag avvaktat. Dock har jag väldigt ont i nedre delen av magen fortfarande så jag får nog ringa och rådgöra igen. Nu har jag även hemskt ont i hela magen, men det tror jag kan vara att tarmarna kommer på plats igen.
Kate, tack för namninput när det gäller napp är det jag som fått för mig att det är dumt att upprätthålla sugbeteendet och jag har känt att jag hellre velat ge tröst med bröstet. Men det är mest fixa idéer. Själv hade jag napp för länge och fick skadade tänder av det. Stackare som fått tillbaka illamåendet. Precis så var det för mig i v 30
Chiqita, vilken överraskning
Mosing, vilken kul utmaning för oss i tråden i så fall
Ela, tack för fin input om namnen. Jag förstår hur du menar. Och underbart att du överanalyserar, något som jag ju älskar att själv ägna mig åt
Zenobia, hade kunnat vara något om inte både andra och tredje namnen var bestämda.
Agnes har en jordglob med lampa i sitt rum och dessutom har vi en mjukisjordglob, Hugaplanet.
Stramalj: Våra barn har aldrig bajsat på nätterna så vi har gjort så lite som möjligt med så lite ljus som möjligt på nätterna. De har liksom inte vaknat på riktigt utan bara ätit och somnat om. (det är iaf så jag minns det nu några år senare)