Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Undrar hur jag kunde få  en tjej då, för jag är den värsta godisgrisen jag känner

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

cissi: Köp weledas amningste och ta med dig till BB. Jag tycker det sätter helt galen sprutt på mjölken! När det känns som att mjölken är slut så dricker jag närmare en liter te (en tepåse i en tekanna) och sen bara forsar det!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Cissi: Jag har missat att kommentera ditt TUL, hur länge är det till bf? Skönt att de har koll på er men det måste vara extremt frustrerande. Kramar!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

cissi: Då har du väl passerat magiska v 36 så då är ju liten klar för leverans!

Nån som kommer ihåg när man får börja ge alvedon? N är snuvig på mornarna och har idag lite feber. Hittills bara 37,8 men jag funderade bara på om det blir värre...

Förresten har jag bestämt mig för att prova hormonspiral, eftersom jag får extra ont i ryggen vid mens så hoppas jag slippa mensen

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Pyttis: Precis, tänkte mest om temp ökar... Nu har han sovit hela förmiddagen så nu är han lite gladare. Har haft honom i babybjörnen så nu behöver jag alvedon för ryggen gillar inte att bära i flera timmar . Ska kolla tempen senare, kanske var den bara förhöjd för attt han skrikit så länge. Nåt är det med honom, men vi får väl se hur det blir...

Och Pucha lyckades få 4444

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Pysslig: Ja, amningste funkar på mig iaf! Toppen när man slarvat med maten eller så Skäms

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Hanya: Då kan ju I och H samåka när de pluggar matte i framtiden

Läskigt med alla fall! En väns son drack tändvätska och i helikoptern på väg in till sjukhuset så fick hon redogöra för varenda blåmrke han hade, när och hur han fått det. Det var inte så lätt! Och ja, det gick bra med tändvätskan, han hade knappt fått i sig nåt.

H har åkt till biblioteket med kusinen och min syster, så nu ska jag röja i min garderob!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

M73: Har den också ryggplatta? Min ortoped är noga med att det måste vara ryggplatta på. Jag fuskade med tillpassningen igår för jag trodde han skulle somna direkt... Idag har jag ont i ryggen (med som tur är i musklerna)

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8