30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Anna: Vilken väluppfostrad kropp du har!Hormon: När ska ni få svar? Hoppas dom hör av sig snart!
Njut så länge ni har lite boobs tjejer! Mina är i princip borta. Från att ha haft C-D-kupa under graviditet och amning till A-kupa (som nästan är för stor). så kan det gå?!
Läste om Lycklig på FB. Hoppas verkligen hon mår bättre snart!
juni: Fy vad segt att vara vaken sådär mitt i natten. Vi har fått sova en hel natt igen. Händer inte allt för ofta, men vad skönt det är när det sker! Hoppas ni får sova i natt istället!
Visst är det konstigt det där med illamåendet. Jag kan också sakna det där... Hur sjukt är inte det?!!
Ville har hittat den enda lådan som vi inte har barnskydd på. Därinne finns Idas pärlor, färger, kritor, block osv... Tjoho vad kul!
Sådär, då har han tömt hela lådan. Bäst jag loggar ur och städar köket!
Jag klarar mig också utan kräks. Men tack ändå Persefone! Hur är det med febern förresten?
Byxblöja funkar inte alls på Ville av någon anledning. Har testat flera storlekar och modeller, men alla läcker på sidorna. Lite trist för han är som en slingrig ål när man ska byta på honom nu. Stark är han också!
Anna: Inte ens tillagat funkar längre. Kanske mina veggo-takter som börjar komma tillbaka?!
mm, just riskakor, kex, knäcke, skorpor osv är ju inte så lätt att smygäta heller!