30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Persefone: Så klart är lillebror i magen värd alla pengar i världen! Min svägerska med man har lagt ner en kvarts miljon på att få ett litet syskon till deras dotter. Tyvärr har det inte lyckats, trots att de t.om varit utomlands där tekniken är lite annorlunda, och de genomgår nu den jobbiga processen att sälja/ge bort alla kläder, leksaker osv som var tänkt till syskonet... Rättvist är det verkligen inte här i världen... Det har faktiskt gjort att jag nästan känt "skuld" till att vi lyckats få två (perfekta) barn på 4 försök (1 IVF + 3 FET), plus 1,5 års kämpande + dubbla doser Pergotime i omgångar. Så egentligen borde jag inte känna som jag gör... Men det är svårt....
Moppen: Tror jag har glömt att gratulera till en liten syster!
Pysslig: Vad skönt att få rensat. Jag är ingen samlare, men har svårt att slänga. Men det är en skön känsla när man får lite ordning i kaoset. Ska också göra det, vilken dag som helst!
Fiji: Stackars lilla P vilken otur han har. Och N också så klart! Hoppas dom frisknar till snart!
Nu ska jag slänga mig i duschen för sen ska jag in till stan och äta lunch med mina gamla tjejkompisar och kollegor. Ska bli kul! Passar även på att shoppa lite. Till barnen naturligtvis, vad trodde ni?!