Assar: Kan mycket väl föreställa mig hur det känns, men ha inte dåligt samvete, när bebis är född lär det väl vara du som drar det tunga lasset säkert ...
Här är jag så frustrerad och förtvivlad, darling fyller 40 imorgon och har en massa planer och önskningar ... Gissa hur mycket jag orkar greja med? Vi firade honom idag hos släktingar, så imorgon blir det bara vi fyra i familjen. Jag har ju mest lust att bara sova hela dagen med små mat- och spypauser, men nu ska vi visst ut och åka minst halva dagen ...
Jag har iaf fått honom att fatta att bowling INTE är en bra idé, med två pyttebarn och en superillamående fru, men det tog sin tid och ansträngning ... Ibland undrar jag hur han tänker. När han väl kläckt den idén var det nästan omöjligt att få den ur hans skalle. Nå, nu ska vi köra upp till Helsingborg och så tura över till Helsingör, inte gå av i denna kyla antar jag utan bara åka fram och tillbaka (och fram och tillbaka?), och äta pommes frites eller vad det nu kan finnas för oss där ... ;-p Sen ville darling till Buslandet eller vad det heter men jag bröt nästan ihop vid bara tanken -- är det nåt förutom läskiga lukter som triggar illamåendet så är det stress och höga ljud, särskilt gap och skrik. Så det blir nog lugnma Terrariet istället, mitt förslag.
Men så ikväll blev jag så förtvivlad vid tanken på resväskan jag måste kånka med mig med allt jag måste småäta på under dagen, och bara av tanken på alla allmänna toaletter jag måste befatta mig med gör mig nästan panikslagen!!!!!!!! Och tänk om jag kaskadspyr bland folk. Jag vet att jag tänker helt fel, jag ska bara ta det lugnt, andas och tänka att det blir jättebra och jättekul, men jag kan inte riktigt.
Var bara tvungen att gnälla lite, tycker ju så jävla synd om mitt gos också, som bara förtjänar det bästa imorgon, jag känner mig bakbunden!!!!!!!!!!!!!! Som TUR är har jag iaf handlat till honom lite då och då när jag mådde bättre, så presenter är avklarade. Får se om jag lyckas få tag i en bukett tulpaner eller nåt imorgon bara.