GAAAAAAAAAH, jag hade skrivit ett jättelångt inlägg här förut (vilket jag ju inte ens har tid med!) men så hittade Dottern en jätterolig liten strömbrytare nere vid golvet att trycka på... Swisch, så dog datorn.
OK, here goes, sammanfattning typ:
Siggan, han fyller 10 månader idag! Ja, visst är det bra att han slipper vara med och flytta. Det är inte alls iordningsställandet vi oroar oss för, det har vi hela sommaren på oss att fixa sen!
Sara: Ja, det är klart att vi packar både i resväskor och flyttlådor samtidigt! Man måste noga tänka efter för varje grej, var den ska ner. Åker något ner i en flyttkartong hittar vi ju den aldrig sen i tid för resan. Vi har ju, eeh, bara några timmar på oss mellan flytt och resa!
En hel vecka har vi inte vågat fråga om, nu har vi frågat om vi får skjuta upp resan ett par dagar. Får se vad de säger, otacksam känner man sig!!
Har inte alls råd med städfirma, tyvärr. Inte när allt hopar sig så här. Adoption för nästan en halv mille, flytt till stort hus, katter på pensionat... Har dessutom bara hört dåligt om alla städföretag. Olösligt problem, tycks det!
Nej, vi hinner inte hem till något ettårskalas, vi missar en massa födelsedagar här , även barnens, fast dem firar vi såklart på plats. Vi kommer att vara borta i minst åtta veckor men eftersom det är presidentval i maj och de då brukar stänga domstolarna pga rösträkning, så räknar jag knappt med att vara hemma före midsommar...
nej, nu måste jag vila lite, har fått migränkänningar...