30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Lena - Vad tråkigt med mammas kommentarer och att hon inte ställer upp så mycket.
Om min mamma var pensionär och bodde i området fick jag nog fäkta bort henne med ett kvastskaft ibland. Hon bor 30 min härifrån och jobbar fortfarande, men vi ses en dag i veckan ungefär, och så har det varit sedan Ida föddes. Syrrans barn har också en mormordag i veckan, men snart är den epoken över där, då den yngsta börjar skolan i höst.
Cissi - Wow, grattis G!! Häftigt att han kan sätta sig upp, och att han blir så lycklig när han kan.
barba och Pysslig - Förlåt, men jag kan inte låta bli att skratta åt era män i affären. Ser dem framför mig som frågetecken med listan i hand och kliandes i huvudet.
Tack och lov skriver min man sin lista själv och är den som handlar, för hade det varit jag som skulle handla efter hans lista hade det nog blivit många fler fel än för era män.
Sarahkka - Så värdelöst med jobbet, tråkig inställning av dem. Men just sådan är min erfarenhet av bemanningsföretag också, så jag är tyvärr inte förvånad. Jag är bara glad att jag hann bli anställd "på riktigt" innan jag blev gravid och just hade lämnat mitt bemanningsföretag. Eller ja, det var ju ingen slump. Elsa blev till ett par dagar innan jag jobbade första dagen som anställd. Fast jag hade varit på samma ställe i flera månader innan som inhyrd, så jag tycker eg. inte att jag behöver skämmas.
hormonis, tiidjej, juni mfl. - Mjölkstockningen har släppt, hoppas jag slipper fler nu! Jag tror ni har helt rätt i att jag kan ha blivit kall. Jag vet att jag varit oförsiktig när jag lägger ut Elsa i vagnen och när hon ska in, men nu har jag blivit bättre på att klä på mig då jag gör det, även fast det bara handlar om en halvminut eller så.