30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Barba: Hoppas du mår bättre nu!
Assar: Åh, vilken fin skyddsängel! Jag köpte ett änglaspel. Tänkte det kunde vara fint att tända ett ljus för lillebror. Nu blir jag tårögd igen...
Härligt, nedräkningen har börjat!
Fiolina: Tack!
Zenobia: Jobbigt med tänder! Tycker mig se en i övre käken som är på G på Ville. Kanske är därför han är så hängig också?!
Förstår verkligen hur du känner dig. Man blir helt slut av trötta/hängiga barn...
Pysslig: Bra att du är stylad för förlossningen nu! Maken blev smått hysterisk när jag fick för mig att raka benen innan vi åkte in till förlossningen kl. 04!
Fiji: Oj, det var inte dåligt att jobba så nära inpå BF! Vi får väl se hur det går med det!
Ida är född på BF och Ville 1 dag före BF. Så jag är gaaaanska bra på att håla tiderna!
Lycklig: Hoppas magen blir bättre snart. Har tyvärr inga bra råd att komma med...
Ego: Har inte sovit på några nätter nu. Ville har feber till och från, är jättetäppt plus att näsan rinner. Han är otröstlig och gråter hela tiden. Är nöjd kortare stunder på dagarna, men vill helst bli buren. Är så trött så det känns som jag ska kräkas
Ha en jättebra helg allihopa! Nu ska jag slänga mig i soffan och svimma en stund!