30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Fiji: Härligt med sprattel i magen! Det är ju en sån mysig känsla! Och skönt med lyckat RUL också!
Ela: Klart man får vara trött på att känna sig som en magnet. I knoooow that feeling så att säga! Ville sover bäst bredvid mig i sängen vilket innebär att jag själv sover sämre och får ont i ryggen. Men jag tar nästan hellre det än att han ska vakna varannan timme och skrika.
Hoppas det lugnar sig snart!
Knase: Grattis till lyckat RUL! Men vad jobbigt att fortfarande må illa! Urk!
Vi valde Ida trots ev. konstiga rim. Spelar nog ingen roll vilket namn man tar, barn kommer alltid hitta något sätt att retas på ändå tror jag.
juni: Jobbigt med klängig N! Man blir ju nästan hysterisk när de bara vill bli burna hela tiden. Var gulligt i början, men efter några månader vill man ju ha ett eget liv
Sara: SÅ hög feber på mig existerar nästan inte. Hade 37,8 och mjölkstockning för ett tag sen. Det var inte att leka med! Hoppas du kryar på dig snart!
Hanya: Det finns inga perfekta mammor! Och jag tycker inte du ska ha dåligt samvete. Efter flera månader med dålig sömn är dåligt tålamod my middle name. Kram på dig!
Och vink vink till alla jag missat att kommentera. Jag har två sjuka "karlar" här hemma så nu ska jag sätta mig och vila en stund. Ville är extremt klängig nu och har svårt att äta, sova och ta nappen eftersom näsan är så täppt. Maken är matt och har feber (trodde han, men 36,9 är väl tveksamt va?! ) och ligger och sover.
Ida är på dagis och jag är bara liiite förkyld och håller ångan uppe.
Sköt om er allihopa!