cissi: 14/2 låter ju som en bra dag att föda på tycker jag
juni: Tack, jag försöker kurera mig så gott det går. Är rädd för att få en sån där knallröd och fnasig näsa. Tur att det finns foundation
Ville badade också i pool för första gången förra veckan. Han stornjöt verkligen!
Vi 4: Jaa, ingen aning om hur mycket snö det är i Ulricehamn. Men vackert blir det nog ändå
Assar: Hoppas det gått bra idag!
Hanya: Hoppis & Skuttis låter väl kanonbra?
Tilda: Tack, det ska bli riktigt mysigt att komma iväg och vara "själva". Lyxigt, romantiskt och mysigt
Fiolina: Puh, vilken tur!
aigee: Ida äääälskar att bada men avskyr att duscha. Så badhuset behöver inte vara ett problem
Apropå sporter så spelade båda syrrans barn handboll. Varje helg var det matcher och varje gång det var hemmamatch skulle det bakas bullar och stås i kiosken. Och sen skulle det säljas lotter och annat. När jag tränade friidrott var det inte alls på samma sätt. Pappa hjälpte till ibland och stå i längdhoppsgropen, men annars var det lugnt vad jag kan minnas.
En fråga till er experter där ute: Kan man ha mjölkstockning fast bara ont i bröstvårtan? Har så himla ont i högra vårtan. Känns som tusen nålar och värre än det när Ville äter Bröstet är också lite ömt och det känns inte som han tömmer det ordentligt för det är alltid hårt/ömt och läcker en del. Iofs äter han inte så bra nu när han är täppt och lite febrig.
Nu ska jag ta en dusch medan V sover. Ha en bra dag tjejer!