30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Fisk: Härligt med polett-trillande!Lycklig: Klart du ska skriva av dig. Hoppas du får träffa en bra BM idag!
Ela: Hoppas det blir bättre snart. Jobbigt med kräkande barn och illamående familjer!
Jag blir tvärtom imponerad över folk som får bort fläckarna på barnens kläder. Iaf när de kommer upp i "äta själv-åldern". Ida har fläckar på var och vartannat plagg tycker jag. Fettfläckar och annat som jag säkert missar när jag tvättar dom. Nåväl, kläder är ju till för att användas iaf
En liten fråga till nån som kanske har ett svar?! Om man vill sluta med minipiller, spelar det då nån roll om man slutar mitt i kartan eller ska man helst äta klart en karta? Funderar på att sluta med pillrena... Våndas och funderar på det här med syskon fram och tillbaka. Tycker det är jättemysigt men minst lika jobbigt att ha två småttingar. När Ida är på bra humör vill jag ha ett till. När hon är på dåligt humör, min rygg strular och jag lider av sömnbrist, känns det som två räcker.
Många tankar är det. Att man aldrig kan slappna av!
Nu ska jag göra lite nytta här hemma. Har haft strömavbrott, men nu är strömmen tillbaka igen.