30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Pysslig - E E E!?!? Men vad HETER hon? Har jag missa att du outat det?
Pysslig - E E E!?!? Men vad HETER hon? Har jag missa att du outat det?
Och mina stadsbarn åker ju buss och tunnelbana massor. Vi har även gjort en del både längre och kortare tågresor. Men trots att vi nu har köpt bil åker vi så pass sällan att det nästan är lite exotiskt fortfarande (men det lär inte vara det efter den här sommaren ) och de har aldrig ridit på hästar.
Lena - Äh, hon ropade ju när hon fick en kallsup så...
Assar - Här kommer sådana tankar lite nu och då. Det är en svindlande känsla det där att en liten person tar en sådan självklar plats i ens liv helt plötsligt.
Och helt plötsligt idag är det TVÅ ÅR sedan R intog den platsen i våra liv. Helt galet! Lilla tokfian!
Jahaaaa! Är det affären som heter Humlans? Jag trodde att det var junis telefon som stavningskontrollerade Hanya.
Ha ha tjejer! Ni får träna. Visserligen var det maken som körde men vi lastade vår syskonvagn med en fyraåring, en treåring och två tvååringar plus packning hem från plaskdammen idag.
Persefone - Håller med Cissi angående tidigare sammandragningar när livmodern varit med förr. Jobbigt med illamående men jag förstår tänket kring att det samtidigt känns betryggande. Kram!
Juni - "Vår" plaskdamm är ganska stor och de tömmer och gör rent åtminstone en gång i veckan. Den känns inte ofräsch i alla fall och vi har ju nyttjat den några somrar nu utan att någon blivit sjuk (peppar peppar). Den är grymt bra att ha fem minuters promenad bort. Barnen (även E som gillar att åla från filten ut i gräset ) är nästan alltid nöjda och glada när vi är där och man träffar ofta någon man känner så att man kan sitta och tjata lite medan man övervakar leken.
Tack igen för alla grattis till R!
Juni - Nej, jag förstår att ni inte har så många plaskdammar runt er. Det vore ju lite,,,onödigt. Låter som en underbar dag på stranden!
Sara - Åh, långledigt snart. Härligt!