• Ela

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Gladhannapanna skrev 2011-06-17 07:35:29 följande:
    Antar att Assar fått bebis nu?
    Ja, det har hon ju säkert. Och VARFÖR  har jag inte tjatat på henne om SMS-kompis för det har hon ingen eller?

*dör en smula av nyfikenhet*
    Så mycket bättre...
  • Ela

Åh, vad skönt att ni kom in i så pass bra tid så att det inte behövde bli så panikartat som befarat. Bra jobbat! Och nu väntar första syskonmötet - en favorit! *tårögd vid tanken*

• Ela

Assar - Jag kunde inte anat än notera att några andra på "webbisarna" riktade ett tack till "ambulanstjejerna". Skönt att ni slapp göra det va?!

Så mycket bättre...
  • Ela
    Marge75 skrev 2011-06-17 22:48:33 följande:
    )

Så där ja. Jag kan också korrigera mig själv.
    Med särskild hälsning till ELA!

Fnys!

Jag satte mig faktiskt på fingrarna och djupandades några gånger här tidigare ikväll och lyckades hålla mig ifrån att korrigera mig själv. *stolt* Minns inte vilket inlägg eller vilken tråd men om någon har en stund över kan ni ju gå på icke-korrigerat-Ela-skrivfelsjakt.
    Så mycket bättre...
  • Ela

Ellie - GRATTIS! Vilken sötnos du fick efter allt kämpande! Häng här precis i den mån du har lust, ork och tid till. Du är alltid välkommen.

Milla - Vad jobbigt!

Fio - Skönt att ha vagnen beställd. Det blir säkert bra!

Idag har T och jag varit och klippt oss. Jag hade en klipp- och färgtid bokad och så frågade jag min frisör om hon kunde tänka sig att klippa en tre och ett halvtåring också. Sååå smidigt det var att vara iväg med bara ETT bar som är STORT! Vi hade en jättemysig eftermiddag och passade på att shoppa lite också. Härligt!

Så mycket bättre...
  • Ela

Idag kan inte mina fingrar hålla sig.

BarN.

Så mycket bättre...
  • Ela

Cissi - Vad skönt att syrran kunde rycka in och att det gick ok för A att bli klippt. T är extremt tacksam att ha med i sådana där situationer. Hon krånglar aldrig vid frisör-, läkarbesök eller vad det än må vara. Hon tycker bara att det är roligt! R däremot är en helt annan person. Drömmer Än så länge har hon inte så mycket hår så att det behöver klippas men det kommer att bli...intressant...att se hur det kommer att gå när det är dags. Hon har lockigt hår också så det lär blir svårklippt hemma...

Så mycket bättre...
  • Ela

Assar - Härligt att höra att det flyter på där hemma!

Idag har E:s första tand dykt upp. Den syns knappt men man kan känna den där nere med fingret.

• Ela

juni - Nej! Inte gipsproblem igen! Vi tycker att E är sen med tänder. T fick sin första ett par - tre veckor tidigare ungefär och R fick sin första på sin fyramånadersdag!

Fio - Jag tror inte att han besväras som tur är. Han är inte kinkig och han har visserligen sovit som en kratta de senaste nätterna men det är ju inget ovanligt... Låter som att du fick jobba hårt idag! Vi var på Aquaria med makens kusin med familj. Det är ju lagom stort och så men vi var glada att vi gick dit tidigt för när vi var på väg därifrån strax efter lunchtid ringlade kön sig lång. Ett poppis färdmål en sådan här regnig dag verkar det som.

Så mycket bättre...
  • Ela

Nej, alltså jag tycker att alla våra (inklusive E) har varit tidiga med tänder (vad nu det ska vara bra för). Därav .

Gaaah! Vad jag är trött på de här nätterna nu. Jag vill sova. Jag har inga större krav men några pass på ett par - tre timmar i sträck skulle vara nice. Faktiskt

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8