30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Galia, Hur gick det på vårdcentralen?
Galia, Hur gick det på vårdcentralen?
Galia, Jag vet, men samtidigt har min kropp gjort sig av med gravidhormonerna rätt snabbt vid alla tidigare missfall, men jag ska inte slösa mer pengar på test nu. Hade det minskat i styrka hade jag varit säker. Nu vet jag inget, men är typ 80 spänn fattigare.
Bra att du får jobba hemma och hoppas att det bara är något vanligt norovirus.
Jemema, Tack för erbjudandet, men jag tror jag hoppar över gravtesten. De billiga jag hade köpt själv visade nästan inget. Risken är att jag bara blir mer förvirrad. Jag väntar och ser helt enkelt.
Ett litet hopp finns, men det är inte så stort. Jag tänker att om det skulle ha varit två från början och en ger upp så lugnar sig ju hcg-halten lite, men det här påminner väldigt mycket om graviditeten sommaren -13. Då var jag också grymt illamående väldigt tidigt sen blev det bra och missfallet kom i v 5+6.
Galia, Jag läste tillbaka i bloggen för att se om jag hade skrivit något om måendet med W, men det var mest oroskänslorna som kom upp i bloggen. Antagligen kände jag inte så mycket då heller, men någonting brukar det alltid vara. Jag minns när vi var i alperna och en hund åt något äckel på marken. Då kom kväljningarna. Jag var lite sugen på att köpa CB digital idag, men sen kom jag på att det är bortkastade pengar. Antingen så förblir jag gravid eller så får jag missfall. Inte mycket att göra åt och vi har andra roliga saker inplanerade om det inte blir en bebis i vår. Det går faktiskt mycket bättre när jag inte mår illa för då behöver jag inte jobba på att dölja det på jobbet. Dessutom luras jag inte att tro att det ska gå bra. Förra svängen var hemsk eftersom jag inte fick i mig annat än ris, tomater och räkor till lunch. Jag försökte dölja seabanden osv och sen blev det bara pannkaka av allt ändå.
Mår du bättre nu förresten?
Jemema, Ring och hör med förlossningen tycker jag. Det kan aldrig skada. Hoppas lillasyster är på väg ut i vida världen nu.
Hej Siggan! Hur är det med dig?