Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Vi 5 skrev 2014-06-12 20:01:02 följande:
    Snow, tvångssex typ 12h efter ägget släppt is da shit smile2.gif
    Poison82 skrev 2014-06-12 20:39:38 följande:
    Snow - blir säkert hett ;) . Usch, är så glad att ha våra 2 års tvångs sex bakom oss. 

Vi har faktiskt inte haft något problem med "måstesex" när båda är hemma, men nu när vi är ute och flänger på varsitt håll två månader i rad blir det lite mer måste över det och mindre roligt. Ja,ja nästa månad har vi semester TILLSAMMANS om det inte på något mirakulöst sätt skulle ta sig den här månaden så får det väl bli nya tag då.
  • Snowgirl

Mosing, Ansluter mig till wow-kören. Jag var trött efter två mil i förrgår så jag är sjukt impad.

• Snowgirl

Och idag blåste det så jag tog bussen till jobbet... Hälsningar latmasken Fast jag har ändå cyklat 24 mil på fem veckor så det var mest idag som den slog till.

• Snowgirl
    Mosing skrev 2014-06-17 08:48:41 följande:
    Så, nu är jag på SÖS och gör glukosbelastningen. Inte alls farligt att dricka det söta, som två små glas väldigt söt saft (hade med egen citron, det gör det bättre tydligen). Och de förbarmade sig över mig när jag låg på en bänk i korridoren och erbjöd en säng, så nu har jag det bekvämt. Svårt att inte somna... smile1.gif Var på första besöket hos BM (efter inskrivningen) i morse, allt verkar bra. SF-mått 25, över medel men inom normalspannet.

Önskar alla en fin dag!
    Två glas söt saft För mig kändes det som en liter sirap. Jag hade fått i mig en tredjedel efter en kvart och då tyckte sköterskan inte att det var någon idé att hålla på mer. Om jag behöver göra det pga graviditet så får de nog ta ett långtidsblodsocker istället. Om jag inte kan få i mig det som icke-gravid så är nog inte chanserna så stora att jag ska lyckas som gravid heller.
  • Snowgirl

Poison, Nu är det nära. Hoppas att du slipper havandeskapsförgifting och att förlossningen blir precis som du önskar. Jösses vilken mage! Så där stor var aldrig jag fast det är nog inte sant ha,ha. Jag låg lite för högt på sf-måttet vid sista mätningen och barnmorskan funderade på TUL, men då satte det igång så jag var nog minst lika stor. Lycka till med allt nu!

• Snowgirl

Poison, ring! De gör ju prioriteringar och huvudvärken är nog värre än fallet i det här läget.

• Snowgirl

Ha, ha! Skrattar åt att automatisk skrift av tankar. Jösses vad röriga inlägg det skulle bli från Snowgirl då

• Snowgirl

Poison, Men åh vad fin! Helt underbart perfekt. Tror ni att det är en Oliver? Det namnet som jag röstade på

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8