30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Chiqita: Skärtorsdagen är jättebra som Milla säger, fick ju mitt lilla aprilskämt på skärtorsdagen för två år sen. Tänkt att Pluttis fyller två på söndag
Chiqita: Skärtorsdagen är jättebra som Milla säger, fick ju mitt lilla aprilskämt på skärtorsdagen för två år sen. Tänkt att Pluttis fyller två på söndag
Eschack: när jag var föräldraledig med M så fick Es bästa kompis på förskolan också syskon. Det innebar att de fick gå varannan dag och inte träffades på de fyra månader som var kvar innan hon skulle gå upp på heltid. Hon fortsatte prata om sin kompis men verkade inte reagera på att hon inte var där längre. Dom anpassar sig rätt bra dom där små .
Grattis till lillen Chiqita
Sett en skuttis på inskrivnings-UL i dag och illamåendet släppte i söndags så nu leker livet
Galia: tråkigt att få besked om att ni inte får den förlossningen ni önskar. Men kanske bra att veta i god tid så ni hinner vänja er vid tanken.
Kasperina: jobbigt med allt blödande, hoppas verkligen att Melker mår bra där inne. Fick själv en blödning till dagen innan jag skulle på inskrivningen så jag vet hur deppig man blir. Jobbigt bara att vänta 8 dagar innan du får veta.
Barba: Ved ledsamt att höra om hur jobbigt ni har det. Hoppas att han vågar öppna upp sig också för han går säkert och bär på en del som han inte har tagit upp. Tänker på er och hoppas att ni hittar tillbaka till varandra och finner ett sätt att kommunisera.
Snuppis: Vi har sagt att vi inte vill att barnen ska få godis alls i sina påskägg i år. De får smaka om det finns skålar framme dit vi går men vi har aldrig något godis hemma. Nästa år har vi sagt att dottern jkan få lite men de är så små än så länge.
Och så blir det ju lätt så himla mycket när både mor- ocg farföräldrar och fastrar och morbröder ska ge ägg allihop. De blev jätteglada över sina ägg med små leksaker och strumpor i. Och så länge det funkar så är det ju bra .
Grattis Selenea . Är själv i v 12 så vi är några stycken blivande oktobermammor nu.
Hoppas det går bra idag Barba!
Laddar så smått för Kub på onsdag. Har fortfarande lite blodblandade flytningar men känner mig ändå rätt lugn eftersom jag haft det till och från sen v 7 och uppenbarligen mådde liten fint på inskrivnings-UL för två veckor sedan.
Efter Kub (om de inte hittar några allvarliga fel) så ska vi berätta för Elwira och resten av familjen. Resten av världen lär väl Elwira sköta informationen till , fyraåringar är verkligen riktiga små skvallerbyttor
.
Fina bilder Firren, önskar mig också en gravidmage som inte syns framifrån eller bakifrån . Har känt mig som en dräktig valross under båda mina graviditeter så det är väl inte så stor chans kan jag tänka mig
.