30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Mosing, Skönt att du mår bättre. Hoppas bara du slipper magsjuka nu då.
Anceka, Skönt att ha provet avklarat. Den där väntan är jobbig, men det är skönt att få ett fullständig analys.
Mosing, Skönt att du mår bättre. Hoppas bara du slipper magsjuka nu då.
Anceka, Skönt att ha provet avklarat. Den där väntan är jobbig, men det är skönt att få ett fullständig analys.
Vi har faktiskt inte vabbat alls efter jul och det var samma förra året. Då hade vi våran sjukdomstid under april och maj. Vabruari stämmer inte på oss.
Byter ämne helt. Samsung galaxy S3, är det någon som har en sådan? För- nackdelar?
Och jag gillar inte Apple så den borde bli perfekt då
GladHanna, Hur är batteritiden och hur lång tid tar det att ladda den?
Bra att den laddar snabbt. Det var lite det jag var ute efter. Min HTC behöver hela natten på sig och sen är batteriet slut efter en joggingtur med runkeeper t ex och då joggar jag inte speciellt länge. Det får kanske bli en Galaxy S3 då
asap. Jag har läst en del recensioner och generellt är folk mer missnöjda med minin. Det är inte lätt. Det är alldeles för många val hela tiden...
Anceka, Google är ju också ett alternativ. Jag har en Google nexus som surfplatta och den är jag sjukt nöjd med.
Tack för telefontips. Det blev en helomvändning. Det blev en LG optimus G. Det var så bra pris på elgiganten tom igår så jag la en beställning strax innan 12 igår kväll. Den jag har nu är batteriet slut på, kameran kass och högtalaren för högtalartelefonen har gått sönder. Det kan knappast bli sämre