30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Mosing, Jag gratulerar Sen hoppas jag att det håller sig på en lagom nivå. Bara så där så att du blir påmind om att du är gravid då och då.
Mosing, Jag gratulerar Sen hoppas jag att det håller sig på en lagom nivå. Bara så där så att du blir påmind om att du är gravid då och då.
Nr2. Har man sett ett hjärta är risken för missfall väldigt liten. Det går upp och ner det där. Hoppas att du snart får tillbaka lite lagom med symtom. Min egen teori för mig är att jag ganska snabbt vänjer mig vid hormonhalten. Det är ökningen jag reagerar på och ökningar kommer ofta stötvis. Tror inte att du behöver vara orolig, men är du det så försök få till ett ul till.
Firren, vi har ett tag kvar till 5-årsåldern, men skickar en kram så länge. Hoppas, hoppas att ni får det som ni vill när det gäller skolgång för fina D
Cilla, Vad fint! Jag tar till mig det du skriver och ser om det funkar även här.
Chiqita, Jag är i nästan samma sits fast här är det sambons jobb som är osäkert. Han funderar på att börja plugga och det är väl kanske inte det smartaste draget rent ekonomiskt att dels betala 13000 för ett försök och sen förhoppningsvis få ett barn till, MEN det är ju allra sista chansen. Jag måste få prova för att få frid i sinnet. Jag vet att det kommer att bli bra om vi inte får fler barn, men jag måste få försöka och så får det bli. Det kan bli ett par kärva år om inte sambon får något nytt tryggare jobb om vi samtidigt får ett barn till, men då vet jag att vi tog chansen. Jag tror att jag alltid kommer att ha det i bakhuvudet om vi inte satsar. Följ ditt hjärta säger jag.
Kssperina, smart med guldstjärnor. Vi bråkar och ryter och skriker en del alla tre tyvärr.
Seabands har funkat på mig också, men då har jag mest haft stötvis illamående. När jag har känt det komma har jag tagit på banden och det har lugnat sig direkt. Tror att de kanske inte funkar lika bra om man har kraftigt, ihållande illamående, men det är säkert värt att prova.
En sak som tog udden ur mitt illamående var när jag blev riktigt arg på W. Hon var i en riktigt besvärlig period strax efter jul och det slog aldrig fel. Jag mådde peck när jag började lägga henne när jag var så arg att det rykte ur öronen gick det över Men seabands är nog bättre ändå
Stor kram till Kasper och Resande.
Grattis till alla lyckade ultraljud!
Vi5, Det är inte omöjligt att det kan vara en manlig förlossningsdepression. Jag läste någon artikel om att även männen borde få fylla i det där formuläret på BVC.
Angående seaband så tryckte jag till lite extra när illamåendet sköljde över mig. Jag gillar verkligen de där banden. Hoppas jag får användning för dom igen eller egentligen inte kanske, men ni förstår vad jag menar