30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Lena: Jag borstar tänderna utan tandkräm när jag mår illa av den, man kan sköja flourskölj lite då och då istället eller också så skiter man helt enkelt i det under de perioderna säger min bekant som är tandläkare
Mina förvärkar/sammandragningar började med precis sånt ont i magen som du beskriver. På 1177 sa de att man alltid skulle in och kolla om man har ont i magen vid graviditet...
Assar: Och jag kräks av blåbärssoppa, när man var liten ville alla ge det om man var dålig i magen och vet ni hur äckliga fläckar det blir av blåbärssoppakräks? Därför får H bara nyponsoppa när hon är dålig
Har varit i skolan hela dagen idag och då drog sammandragningarna igång igen Nu är det bara två veckor kvar och jag ska verkligen försöka klara detta genom att ta det så lugnt som absolut möjligt! Ska till bm på tisdag, funderar på om hon kan kolla hur det står till med tappen eller om det bara är läkare som kan det? På Östra gjorde läkaren ett vul och mätte med maskinen, men kände efter att den var stängd med fingrarna...