Har sovit gott i natt också och förmiddagen gick bra, men när jag vid lunch gick upp för en trappa så blev det för mycket Magen krmpade ihop sig direkt, denna gången gjorde det inte ont, men det känns obehagligt och i området där hon kände på tappen i onsdags så småverker det en ilande känsla hela tiden. Känns inte alls bra. Gick till BM på vägen hem och resultatet av urinodlngen hade inte kommit, men jag ska prova svampsalva för säkerhets skull över helgen. Honv ar inte orolig eftersom tappen inte var påverkad i onsdags, men jag känner ju att det ilar där Nu har jag iaf bestämt mig för 1,5-2 tim på soffan under en filt innan jag hämtar H. Får läsa inför nästa vecka i helgen, nu ska jag 100%-slappa!
Är lite arg på försäkringskassan och min fd arbetsgivare. FK kommer sätta min SGI på NOLL(!!!!) om inte min arbetsgivare svarar inom en vecka på ett brev som de fick för en månad sen. Jagade arb giv igår, men det var ju 4,5 år sen jag jobbade där aktivt senast så jag känner ju inte ens personen i fråga. Sunkigt! Hon lovade att kolla upp det idag, om det inte är klart på måndag så tänker ajg fylla i blanketten själv och åka dit och tvinga dem att skriva på helt enkelt!
Lena: Visst är det svårt det där med vem som gör vad hemma. Här blir det också mycket att jag gör allt inne och maken bygger/klipper gräs/... Jag vill ju liksom inte att han INTE bygger och grejar men ibland vill jag ha lite uppmuntran Lurigt med läckaget. Skönt att maken kommer hem! Där är också svårt, man vill ju liksom "spara" de där halvadagarna tills liten kommer så man kan umgås allihop.
Milla: Visst är det nyttigt när maken får packa själv, maken fick ju träna det redan när H var tre månader och jag låg på sjukhus i fyra dygn. Sen blev han rätt duktig på att packa skötväskan, nu är han lite segare igen, frågar gärna en extra gång vad som ska med Stackars liten Gabrile, hoppas det va kulmen på allt i natt så att det vänder nu! Skönt att maken också kan vara hemma ett par dagar så ni kommer igång igen!
Ela: Såklart det är eunderbart lugnt och väluppfostrat litet barn som inte kommer klättra och bråka med sina syskon