30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Och jag är på god väg att gå upp mina kilon också, ökar mer i vikt än lillen! Och han ökar... Kinderna är som bullar och vecken börjar infinna sig.
Och jag är på god väg att gå upp mina kilon också, ökar mer i vikt än lillen! Och han ökar... Kinderna är som bullar och vecken börjar infinna sig.
Losec är undermedel! Man kan ta dubbel dos varje dag, dvs 40 mg utan problem, åtminstone de sista tre månaderna av graviditeten. Jag fick det utskrivet av läkaren och han sa att ta 1-2 per dag när du behöver. Apoteket kollade med mig att läkaren verkligen visste att jag var gravid eftersom synonympreparaten inte är godkända för gravida men det är ju samma ämne så det är inte farligt, och det funkar!
Hugo är ju jättefint! Och det är Hedvig med. Och Elsa. Men som sagt, tur att man tycker olika, vore inte så varierat annars.
Stackars alla sjuka barn och vuxna!
Mysigt med uteplats!
Hoppas din bror förstått allvaret nu.
Är det fel att komma till dagis lite sent och med kaksmulor på jackan?
och jag undrar vad x'et ska med alla barnvagnar till ?
Skönt Galia att det inte är mer.
Kasperina, skönt med VUL!
Kasperina, kram! skit vad jobbigt, även om det kan blöda utan att det är farligt så är det ju jättepåfrestande.
det är väl vår gamla favoritläkare du talar om, CA i Gamla stan? han är kvar, tog hand om mig under graviditeten. lita på det han sagt!