Inlägg från: Anceka m D |Visa alla inlägg
  • Anceka m D

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Mosing: jag har valt SÖS men ska göra ultraljud via ultraljudsbarnmorskorna och sen komma på kontroll hos min vanliga barnmorska.

• Anceka m D

Jag önskar att jag kunde se det som vilobonus men jag är rätt rastlös av mig som person. Har svårt för att göra ingenting.

• Anceka m D

nr2: vad mysigt att ni snart har lillebror hos er! Vet att det kan ta lite tid att bli igångsatt men hoppas att det går lagom fort för dig!

• Anceka m D

nr2: Grattis till lillebror! Skönt att det gick så bra!

Mosing: låter som det jag hade natten till tisdag. Sen dess - ingenting! Suck! Hoppas dock att det drar igång för dig idag!

• Anceka m D
    Mosing skrev 2014-10-02 10:31:33 följande:

Anceka, ja jag tänkte på dig Har sovit 2 h. Så skönt. Nu frukost!

Låter skönt. Själv tog jag en promenad och en fika på Espresso house. Måtte det sätta igång snart, fattar inte hur jag skulle stå ut 10 dagar till.
  • Anceka m D

Ja, här är det en envis bebis. Hade aldrig föreställt mig detta, men det blir tydligt att vissa saker styr man inte över. BF+4 idag och försöker ställa mig in på att jag kommer få ringa för det där ultraljudet på måndag. Skulle hon komma innan dess är det en bonus.

• Anceka m D

Jag mår också illa, och har haft orolig mage. Men tror tyvärr att det beror på något annat.

• Anceka m D

nr2: mysigt!

Jag har haft täta sammandragningar/förvärkar sedan 02.00 men det händer liksom inget mer. Suck. Hur går det för dig Mosing?

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8