30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Mosing: jag har valt SÖS men ska göra ultraljud via ultraljudsbarnmorskorna och sen komma på kontroll hos min vanliga barnmorska.
Mosing: jag har valt SÖS men ska göra ultraljud via ultraljudsbarnmorskorna och sen komma på kontroll hos min vanliga barnmorska.
Du då?
Jag önskar att jag kunde se det som vilobonus men jag är rätt rastlös av mig som person. Har svårt för att göra ingenting.
nr2: vad mysigt att ni snart har lillebror hos er! Vet att det kan ta lite tid att bli igångsatt men hoppas att det går lagom fort för dig!
nr2: Grattis till lillebror! Skönt att det gick så bra!
Mosing: låter som det jag hade natten till tisdag. Sen dess - ingenting! Suck! Hoppas dock att det drar igång för dig idag!
Anceka, ja jag tänkte på dig Har sovit 2 h. Så skönt. Nu frukost!
Ja, här är det en envis bebis. Hade aldrig föreställt mig detta, men det blir tydligt att vissa saker styr man inte över. BF+4 idag och försöker ställa mig in på att jag kommer få ringa för det där ultraljudet på måndag. Skulle hon komma innan dess är det en bonus.
Jag mår också illa, och har haft orolig mage. Men tror tyvärr att det beror på något annat.
Mosing, det vore ju lite skoj. Vi får hoppas på det!
nr2: mysigt!
Jag har haft täta sammandragningar/förvärkar sedan 02.00 men det händer liksom inget mer. Suck. Hur går det för dig Mosing?