30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Milla, här hålls det tummar också!!
Milla, här hålls det tummar också!!
Och våra kids med
ååååh... ikväll ska jag och maken ut och äta själva!!!! Är tanken ialla fall, min mage är lite knasig - sån magkatarrskänsla men jag vet inte om det ska bryta ut helt eller gå tillbaka.... håll tummarna!
Tack för tumhållning Vi har varit ute, och det var mums! Juni - losec har jag inte, men en massa pepcid duo (hjälper sådär, men eftersom den varken bryter ut ordentligt eller försvinner kanske jag kan hålla den på plats...) och så åt jag fisk och drack bara shandy vilket min mage brukar tåla. Vin är rena döden ett sånt här tillfälle. Vi hade i alla fall jättemysigt och hann både äta, promenera och stanna för en shandy till, och ändå vara hemma i god tid Nu ska jag snart ta en till Pepcid, hålla tummarna för att inte magkatarren blir värre och soooooova!
Usch vad hemskt med Istapp!!! Livet är bra orättvist ibland
Måste höra vad ni skulle gjort ang sömn - kidsen sover ju nu i samma rum, allt funkar super utöver morgnarna...... när en vaknar vaknar den andre och det blir omöjligt för dem att somna om. Som regel är det E som vaknar och börjar prata lite tyst och då vaknar A och så börjar de prata högt. I vanliga fall skulle E kunnat somna om och A sova vidare - det känn liiiiite tidigt att de ska vakna 5.30 eller tidigare vareviga morgon, inte bara för att VI blir trötta, men Alfred blir ju också supertrött på dagis. Nu har vi tagit in A till vår säng när det börjas, men han somnar inte om där heller, har aldrig gjort.
Sara, Ela & Milla, nej, kanske inte är så mycket att göra...... vänta ut det bara! Vi har rullgardiner och jag tror inte det är att det är liiite ljusare på morgonen som stör. De vaknar lätt till den tiden - problemet är att de nu inte kan somna om. Nåväl, vi ger det lite tid!
Härlig em Milla
Men Juni!! Jag måste ha missat detta totalt på något vis GRATTIS!!! Viste inte att du också var på G Så kul!!!!