Hormonstinn hoppas ni får en bra helg trots lång bilresa och illamående. Försök småäta så magen aldrig är tom för det kan ev hjälpa liiiite. Annars vet du säkert att man kan prova med postafen, ingefära och lite annat smått och gott som inte hjälpte mig.
Lycklig är du bättre? Har du varit hos frissan och fotvård? Några känningar hos dig?
Pucha jag förtår inte vad de där trombycyterna är för något... Hur påverkar de bebis, eller bristen på dem kanske det är i det här fallet? Vad härligt med storebror på besök och att han vill hålla. Får en tår i ögat när jag ser det framför mig.
Knase vad jobbigt att inte vara öppen alls, å andra sidan kan det ju gå i rasande tempo när man väl börjar öppna sig så det betyder ju inte så mycket. Det verkar ju som att kroppen din förebereder sig i bra tempo ändå ju så hang in there.
Lena mysigt med tjejmiddag, hoppas du får ny energi av det.
Eva jag skulle inte ens hitta livmodertappen. Innan graviditet vet jag jur hur den känns men nu är allt så konstigt där nere så tror jag inte skulle fatta/hitta ens om jag försökte.