30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Tack Moppen Cissi och Ela! Det är så svårt att inse sina begränsningar och att inte tänka på andra i första hand (borde vara självklart att sätta bebis först men neeeej då ).
Ela
Tack Moppen Cissi och Ela! Det är så svårt att inse sina begränsningar och att inte tänka på andra i första hand (borde vara självklart att sätta bebis först men neeeej då ).
Ela
Somna
Kikar in en snabbis bara. Är vrålsjuk så jag ska lägga mig och hoppas på några timmars sömn inatt. Fick hostmedicin idag så jag hoppas det plus nässpray ska få mig piggare inom kort. Kul sommar det här när ena sjukdomen avlöser den andra. Jaja, tur att det är jag och inte N som drabbats i alla fall.
Måste bara skriva och önska Lycklig lycka till imorgon. Hoppas ni får ett lugnande besked. Har inte hört om någon som drabbats men det verkar ju inte helt ovanligt låter det som. Tråkigt och jobbigt med ena orosmolnet efter det andra för er. N hade ju blåsljud första tiden vilket jag tyckte var jobbigt nog. Tänker på er, kram!
Återkommer med mer kommentarer när jag har lite mer ork. Sorry för kort och egoistiskt inlägg.
Eva vilken tur att du har ballerina med dig! Bra med EDA så du kan uppdatera oss. Hoppas grabben sjunker ner snart och att resten av processen ska gå smidigt också. Kram!
Johanna förstår att det inte känns lockande med snitt igen men det måste vara en himla skillnad med ett planerat sådant än ett akut. Ni kan ju förbereda er på ett helt annat sätt och prata igenom hur det blir minst traumatiskt för dig. Kram!