30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Mina började precis likadant och precis samma dag i förhållande till bf....
Mina började precis likadant och precis samma dag i förhållande till bf....
Glassgrisen: Min andra var också något längre, men N var å andra sidan 1130 g tyngre än H så det berodde förmodligen på det...
Åk till NÄL, där finns badkar i alla rum på BB... Har iofs ingen aning om hur det är på Mölndal eller Östra. På NÄL sa de "vi vill gärna att ni säger till dagen innan ni tänker åka hem, så vi hinner med alla tester". Undrar hur länge man kunde få stanna innan man blir utslängd?
Chiquita: Trollhättan
Ja, det är lite väl tyst från chiquita . Hoppas allt går bra, lillebror får väl gärna vänta ett par veckor till?
chiquita: Hade du druckit hallonbladste igår med? Jag fick en hel del förvärkar/sammandragningar/whatever av det men det blev inget riktigtså jag slutade, då kom N
Bra jobbar Melker!
Galia: Kram på dig, hoppas du kan koncentrera dig på utbildningen idag och altt allt är toppen i magen.
Idavi och Mosing: Min mamma dansade små grodorna kvällen innan jag kom (är född vid åtta på morgonen). då vände jag mig åt fel håll så det blev kejsarsnitt. Hon var på koll på förmiddag och då låg jag rätt . Till saken hör att min mamma vägde typ 48 kg (167 cm) innan hon blev gravid och gick upp 4,5 kg under graviditeten, så det kan inte ha funnits jättemycket plats. på slutet hade hon pappas jeans och han har storlek 33 i midjan, det hade jag nog INTE kunnat ha sista veckan Dammat av tappen
asap: du kan väl berätta för mig om Baltazar, jag har ingen koll...
asap. Tack! Nu lärde jag mig något nytt idag också!
Asap: Underbart!
Chiq: Spännande!
Mosing: Neeej, inte sjuka nu . Hur funkar det med barnvakt om det sätter igång?
Skönt Kasperina, hur går det med vila, får du till att vila några dagar? Jag vet hur svårt det är i mitt liv att vila några dagar