Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Grrrrr, H missar simskolan idag för att de asfalterar Tjörnbron! De skulle göra det på nätterna, ser det ut som natt nu kanske? Folk har stått en timme i kö, det verkar som de inte släpper förbi några alls. Kan inte lämna N på fsk heller för det är ju tjockt på vägarna på resten av ön med. Dvs kan inte plugga. Grrrrr!!!!!!!

• Piggley Wink

Galia: Jag fick samtal hos spec-mvc ang ev snitt pga mitt diskbråck. Dock slapp jag snitt.

N vägde förresten 4040 när han kom 39+2, trots att han beräknades vara 5 (eller var det 10) % under medel vid TUL

• Piggley Wink

M73: Man sätter dem på baksidan vaderna, en längst upp och en längst ner. Min (Cefar) har ett speciellt program för blodgenomströmning. Efter 20 min är benen som nya!

• Piggley Wink

Å vad skönt Barba, då är det ju två prominent mindre. Bode förlossningen och makens coaching under densamma.

• Piggley Wink

idaVi: Visst låter det som hon är trött. VI har haft en sån dagbåde igår och idag så jag förstår dig tyvärr alltför väl H har helt enkelt peroder  när hon är sån. Oftast inte länge varje dag men någon gång varje dag.

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Å vad skönt att mamma är bättre OdaVi! Jag är på väg till skolan, bussen kom inte alls och när jag kommit in till stan med tåg istället så strular spårvagnen. Orkar inte ens bry mig . Jag som skyndade mig när jag lämnade idag

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8