Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

Idag protesterade N vid mat första gången. Visade sig att lilla matvraket var för trött så efter en fruktpure och en halv pannkaka OCH en clementin så åt han sin middag - behövde bara höja blodsockret först...

• Piggley Wink

Grattis Pandora!

Men Kasperina, hur funkar det då? Har ni bra kommunikationer så ni kan åka kommunalt?

• Piggley Wink

Lycka till Barba!

Idag tog jag och N sovmorgon, han ligger och sjunger i sin säng, vaknade just! Precis vad mamman behövde inför tentapluggandet idag!

• Piggley Wink

Håller tummarna för att allt blir toppen för hela familjen imorgon Barba!

Varför är det så varmt i sovrummet? Fönstren har ju stått på vid gavel sen solen gick ner...

• Piggley Wink

Härligt Barba!

Maken har båda gångerna tagit några dagar/ vecka så de 10 dagarna räcker längre. Andra gången var han hemma de två sfr/v då H inte var på förskolan.

• Piggley Wink

Firren: Jag hade inga onda varken första eller andra gången... Maken säger att jag är supermom på att föda barn (hans vänners fruar har "alla" haft komplikationer av olika slag eller helt enkelt tyckt att det varit så läskigt att de inte vill göra om det, konstigt att det blivit så i hela kompisgänget ).

• Piggley Wink

Min mamma dansade små grodorna med min storasyster på kvällen innan jag kom. På förmiddagen låg jag åt rätt håll, på natten - inte

Sunkigt Barba. När H föddes var det supervarmt, som tur var så låg EVA så att man kunde ha tvärdrag, det var rätt skönt att ha varmt och gott och slippa klä på H så mycket... 

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8