30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Barba:Vet inte 177 då? De kan säkert fråga en läkare om inte annat, de har vid flera tillfällen rådfrågat läkare när jag ringt in...
Barba:Vet inte 177 då? De kan säkert fråga en läkare om inte annat, de har vid flera tillfällen rådfrågat läkare när jag ringt in...
Jag hade GBS och då måste man stanna två dygn, då var det lika bra att stanna ett till och göra färdigt alla tester...
Fy vad ledsamt Mosing Skönt för både henne och dig att det är utrett iaf...
Most valuable player - Bra jobbat hörru
Grattis Mosing toíll stora liv!
Med Kasperinas logik borde det ju alltså vara ok föreg. Som mamma att få frispel, för då finns det en gräns, eller? H testar gränser hela tiden så vi ryker ihop varenda dag, sista tiden handlar det dock mindre om sånt jag kan påverka och mer om annat. Då brukar jag inte bli lika irriterad utan mest säga åt henne att skrika färdigt någon annanstans för jag får ont i öronen. Det är ok att äta efter oss andra om hon bara ska vara arg, men det alternativet har hon aldrig valt
Skönt att ni allihop har terroristbarn emellanåt (varför vill fånen skriva terroristbarm :-i)?
Asap: vi ska nog inte släppa ihop N och Elsa, då skulle de bara slåss om maten
Pysslig: Jag tror N hade tandfeber för några veckor sedan. H har aldrig haft det men N var precis som du beskriver. Jag och H hade influensa då så han var hemma 3-4 dagar.
Chiquita... Var är du???
Eshack: Underbar beskrivning an lilla I! Jag har just torkat upp hundvattnet här så det var skönt att läsa!