30+ som väntar/har fått syskon, del 8
N och jag hänger ute i solen. Han vaknade 8.15 så vi smög ut för att inte väcka H. Det var en hård kväll igår, 22.30 bad H själv om att få gå och lägga sig och sonade utan att vi hann med någon saga...
N och jag hänger ute i solen. Han vaknade 8.15 så vi smög ut för att inte väcka H. Det var en hård kväll igår, 22.30 bad H själv om att få gå och lägga sig och sonade utan att vi hann med någon saga...
Jag blir fortfarande förvånad när jag ser mig själv i helfigur, vad är det där för kropp? Vems är den?
Kan ni inte laga mat i järngryta? Tomat eller citrus i för att frigöra järn...
Är på väg hem, maken borta tills imorgon. Hoppas barnen somnar snällt för jag har fruktansvärt ont i huvudet
Glassgrisen: systersonen grävde ner napparna i trädgården, dagen efter hade det vuxit upp ett träd som det växte godis på varje lördag
Resande: Men svarta ringar under ögonen är ju superläckert!
Vi och förskolan funderar på Ns mage också. Han bajsar 4-5 gånger före lunch varje dag på fsk. Inte lika ofta på em. Inte lika ofta när han är hemma. Bajset luktar surt.
Han tål inte fullkorn så det får han inte...
Heja Billa, hoppas ni får bra hjälp och att allt är ok!
Jag försöker skriva skolgrejor men håller på att skriva en "berättelse" om hur det var när vi var hos psykmottagningen och intervjuade resp hade workshop med personalen. Svårt att skriva det lite lagom vetenskapligt. För att få femma på kursen måste vi ha samarbetat väl med fårt företag/arbetsgruppen på företaget. Vår arbetsgrupp på mottagningen har varit helt underbart öppna och positiva även när vi berättat att deras seanste "processförbättring" inte alls förbättrade processen . Jag är så glad och tacksam att de är så bra och såklart att killarna jag amarbetar med i projektgruppen är helt underbara!
Det bästa med att gå till vc själv är att man får sitta ner i lugn och ro i väntrummet
Storbarnsavdelning? Så heter det här på ön iaf
Välkommen Pupetta!